PracaGrupypl.praca.dyskusjeObrotni poszukiwani -- propozycja › Re: Obrotni poszukiwani -- propozycja
    From: "Mir" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Obrotni poszukiwani -- propozycja
    Date: 5 Sep 2005 08:39:48 +0200

    > Uspokoj sie. Mowiac o niszy mowilam o jak najbardziej komercyjnych
    > szkoleniach. Po prostu wydaje mi sie, ze na rynku szkolen praktycznych jest
    > za mala konkurencja, zeby ceny byly dostepne dla pana Zdzisia zaczynajacego
    > swoja pierwsza DG i ze na pewien rodzaj szkolen jest zapotrzebowanie.
    >
    > Natomiast z Kira gadamy o tym, zeby albo ona pojechala do nich i za darmo
    > ich wyszkolila, albo zeby wyszkolila za darmo mnie, a ja ich. W ramach
    > dzialalnosci non-profit dajacej satysfakcje osobista.

    Wszystko pięknie, podziwiam jednak tych, którzy wierzą w magię szkoleń.
    Najlepsze szkolenie nie zapewni ani pracy, ani dobrze prosperującego biznesu,
    może jedynie pomóc nieobytym z np. działalnością biznesową poruszać się w
    gąszczu przepisów itp. Owszem jest to ważne, ale chyba najważniejsze jest aby
    coś sprzedawać - towar, produkt, usługę. Nie ma rynku zbytu, nie ma sprzedaży -
    nie ma biznesu. Szkolenie, doradca nie wymyśli rynku (czasem może kogoś
    naprowadzić na jakąś niszę, ale to raczej wyjątki). Tak czy inaczej popieram,
    lepiej szkolić się niż nic nie robić, przestrzegam tylko tych, którzy uważają,
    że szkolenie załatwi sprawę.