PracaGrupypl.praca.dyskusjeObrotni poszukiwani -- propozycja › Re: Obrotni poszukiwani -- propozycja
    From: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Obrotni poszukiwani -- propozycja
    Date: Sun, 04 Sep 2005 19:32:51 +0200
    Sender: t...@d...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dnia 04-09-2005 o 19:20:38 Immona <c...@w...zpds.com.pl>
    napisał:

    > Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki. Poczytam sobie te ustawy. A potem ci wysle liste pytan, bo po
    > poradniku juz kilka mam - o ile ustawy ich nie wyjasnia.

    > Kontakt byl krotki i jest z wczoraj - napisalam na goraco od razu do
    > Ciebie po tym, jak odpoczelam po wyjezdzie, zanim sie nawet sama
    > zabralam za Googla w tej kwestii - na razie wyglada na to, ze
    > potrzebuja, zeby im ktos pokazal na zywym organizmie, jak te wszystkie
    > papiery powypelniac w poprawny sposob. bo opisy co to jest, jakie jest
> [...]

    Tan nisza to prowadzenie dotowanych szkoleń na temat tego, jak dostać
    dotację na szkolenie na temat tego jak wypełnić wniosek o dotację na
    działalność w formie spółdzielni? Bo się trochę pogubiłem. A ponieważ
    sprawiaż wrażenie, że uważasz, że bierzesz udział w czymś ważnymi,
    istotnym, skutecznym i pomocnym, prosze o wyjaśnienie mi... znaczy
    wyszkol...

    ctrl+alt+del

    Do k... nędzy, robienie biznesu polega na taniokupieniu i
    drogosprzedawaniu, reszta to didaskalia. Biurokracja ma pomagać ludziom
    pokonywać przeszkody biurokratyczne? Ludzieeee...