PracaGrupypl.praca.dyskusjeObrotni poszukiwani -- propozycja › Re: Obrotni poszukiwani -- propozycja
    From: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Obrotni poszukiwani -- propozycja
    Date: Sun, 4 Sep 2005 18:15:18 +0200

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:dfej23$qad$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: b...@o...pl [4 Sep 2005 08:31:09 +0200]:

    > No, sledzic nie za bardzo masz jak, bo to leci jednak bardziej
    > OffLine'owo ;) a spotkanie zbiorcze i stworzenie spojnego planu
    > dzialania jeszcze przed nami.
    >
    > Ale faktem jest, ze przyszlo pare maili konkretnych, i pare
    > wiecej z CVkami -- nie wiem po jaka cholere w zasadzie...

    Ja mam do Ciebie interes. Pisze na grupie, bo moze poza Toba czyta to tez
    ktos inny, kto bedzie w stanie i bedzie mial chec pomoc.
    Zetknelam sie z pozarzadowa grupa pracujaca nad pomoca bezrobotnym w miescie
    o zrujnowanym przemysle i wysokim bezrobociu. Grupa ta w tej chwili widzi
    szanse w spoldzielniach socjalnych, ale jej czlonkowie nie maja wiedzy i
    doswiadczenia, zeby skutecznie pomagac, zwlaszcza w czesci biurokratycznej,
    tj. udanym uzyskaniu dotacji, zlozeniu wszystkich papierkow itd.
    Brakuje im takze dobrych pomyslow na sam biznes. Tzn. ci bezrobotni raczej
    nie maja pomyslow i ta grupa probuje im wymyslac, zgodnie z tym, do czego
    sie nadaja. Sa tam ludzie, ktorzy sie nadaja, tylko sa w tym typowym stanie
    braku odwagi i doswiadczenia, zeby wyjsc z pomyslem od siebie i trzeba im
    dac go na talerzu.
    Z Twojego postu wynika, ze jestes biegla w kwestiach dotyczacych spoldzielni
    socjalnych, zwlaszcza tej papierkowej czesci.
    Czy bys byla sklonna pomoc w formie nawiazania z nimi wspolpracy przy tym
    lub przeprowadzenia jednorazowego szkolenia, na ktorym bys przekazala swoja
    wiedze tak, ze staliby sie skuteczniejsi?
    Jesli Cie to interesuje, odpisz na priva (a jesli chcesz to na grupe),
    kieruje to tez do wszystkich innych posiadajacych wiedze w tym zakresie.
    Oczywiscie jakakolwiek kasa, na jaka mozna liczyc, to pochodzaca z
    pozniejszej wspolpracy z tymi zalozonymi spoldzielniami, bo owa NGO kasy
    zasadniczo nie ma. Jesli nie masz czasu i checi kontaktowac sie z miastem,
    ktorego nie znasz (nie jest na drugim koncu Polski), to zglaszam tez chec
    przyjechania do Ciebie lub kogos innego, kto by wyszkolil mnie, a ja we
    wlasnym zakresie postaram sie przekazac to im.

    Zalezy mi na tym, bo zobaczylam grupe ludzi, ktorzy chca cos robic i sie
    staraja, ale brakuje im bardzo konkretnej rzeczy, tj. "twardej" wiedzy, a ja
    niestety na spoldzielniach socjalnych tez sie nie znam.

    I.