PracaGrupypl.praca.dyskusje[OT] studia informatyczne › Re: [OT] studia informatyczne
  • Data: 2004-08-22 16:42:20
    Temat: Re: [OT] studia informatyczne
    Od: "Robert W." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bezrobotny wrote:

    > nie wiedziałem na jakiej grupie zapytać więc padło na tą...
    > czy możecie mi polecić jakąś uczelnię wyższą w
    > okolicach Warszawy która oferuje studia zaoczne na
    > kierunku informatyka, ale bez egzaminów wstępnych
    > (no ew. z jakimś prostym testem)?

    Może powinieneś zainteresowac się równierz poziomem nauczania w
    danej szkole?
    NIe byłes w stanie zrozumieć treści książki dla początkujących
    linuksowców. Może w związku z tym powinieneś zastanowić się, czy dasz sobie
    radę z przyswajaniem materiału. Znów zaczniesz wyzywać od kretynów, tym
    razem wykładowców, którzy nie będą potrafili w zrozumiałej dla ciebie
    formie przekazać ci swej wiedzy.
    --
    begin .signature
    This is a .signature virus! Please copy me into your .signature!