PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie dyscyplinarne › Re: [OT]Re: zwolnienie dyscyplinarne
    From: "browar" <d...@o...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT]Re: zwolnienie dyscyplinarne
    Date: Thu, 2 Nov 2006 09:26:07 +0000 (UTC)

    Tomek P. wypocil(a):

    > Jego posty są przynajmniej (zazwyczaj) merytoryczne i fachowe. A Ty
    > się przypierzasz tylko do stylu. Takie rzeczy to na priva.

    Nie watpie ze jest fachowcem w swojej dziedzinie i nie neguje tego, ale
    irytuje mnie to ze jedzie sobie po osobach majacych problemy z
    dokladnym(czyt. zgodnym z jego wymaganiami) przedstawieniem
    problemu.Byc moze jest to osoba ktora nie potrzebuje mgr do wykonywanej
    przez siebie pracy.A styl pana Jotte sugeruje ukryte kompleksy i wcale
    dobrze o nim nie swiadczy.Sory za offtop ale takie wywyzszanie mnie
    irytuje