PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Czy ktos z Was staral sie o wize do USA

  • 1. Data: 2002-04-18 07:51:19
    Temat: [OT] Czy ktos z Was staral sie o wize do USA
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    w nowych zasadach? Bardzo bym prosil o wytlumaczenie nowych zasad, bo
    dzwonic na 0 700 to sie troche mi nie usmiecha.
    Chodzi mi glownie o dokumenty, i kroki, ktore musze wykonac by dostac
    sie do konsulatu i tym samym dostac wize ;-))

    (starac sie bede o 2 wizy - turystyczna (pewnie nikle szanse) i
    religijna - ale jestem muzulmaninem ;-)) Co o tym myslicie?

    rafi pozdrawia

  • 2. Data: 2002-04-18 13:26:24
    Temat: Re: [OT] Czy ktos z Was staral sie o wize do USA
    Od: "bartek" <b...@e...pw.edu.pl>

    Wczoraj wypelnialem wnioski o wize J1, ale to chyba ci nic nie pomoze.

    Bartek

    Uzytkownik "ErkA" <N...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2002-04-18 13:32:14
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <g...@4...com> ErkA napisał(a):
    > (starac sie bede o 2 wizy - turystyczna (pewnie nikle szanse) i
    > religijna - ale jestem muzulmaninem ;-)) Co o tym myslicie?

    W drugim przypadku zawsze możesz ich oskarżyć od dyskryminację. ;)))
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 4. Data: 2002-04-18 13:55:27
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "ErkA" <N...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    <cut>
    Co o tym myslicie?

    > rafi pozdrawia

    Ja mysle, ze na alt.pl.emigracja moga ci pomoc.
    pozdr
    /p
    --
    p...@o...kosciol.com.pl