PracaGrupypl.praca.dyskusjeO tym jak sie dostaje prace w UP ;) › Re: O tym jak sie dostaje prace w UP ;)
  • Data: 2006-03-17 12:21:56
    Temat: Re: O tym jak sie dostaje prace w UP ;)
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 17 Mar 2006 10:44:38 +0100, Lukasz napisał(a):

    > Miałem na myśli, że mając wykształcenie informatyka powinieneś szukać
    > nomalnej pracy, czyba, ze zostałes zmuszony do pracy zastępczej.

    Ah, czyli nie wiesz...
    Jest tak, ze jak chca Cie wziazc do wojska, to albo pojdziesz na 9 miesiecy
    sluzyc w armii, albo mozesz sie powolac na konstytucyjne prawo do wlasnych
    przekonan i przekonac specjalna komisje, ze nie mozesz odbywac sluzby
    wojskowej bo masz takie zasady moralne.

    Przekonalem ich. Ale to nie czyni mnie wolnym od sluzby, bo wlasnie
    "odsluzyc" swoje mam teraz w opisanym Urzedzie Skarbowym. Jak bede to
    olewac i nie zjawie sie czy cos, to mnie tam juz czytali paragrafy
    prewencyjnie, ze mnie do sadu mozna podac, czy do wiezienia wsadzic nawet.

    W sumie tak, to niewolnictwo. Ale nie bardzo mam inne wyjscie, jak te 18
    miesiecy przetrwac.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net