PracaGrupypl.praca.dyskusjeO tym jak Greg pracy szuka(l) › Re: O tym jak Greg pracy szuka(l)
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O tym jak Greg pracy szuka(l)
    Date: Mon, 28 Jul 2003 16:13:14 +0200

    Greg napisał:

    > W nie az tak doslownym, jak sie pewne niektorym wydaje.

    A OT - wiesz jaka jest róznica pomiędzy Twoim szukaniem a moim [bez
    jakiegoś obwiniania się specjalnego - stan rzeczy jest jaki jest i
    chwilowo go nie zmienię] - ja mam doswiadczenie, nieukończopne studia i
    siłą rzeczy chwilowo [ładnie powiedziane] szukam głównie pracy, gdzie
    matura jest podstawą. Dlatego mnie, jak i pewnie większości bezrobotnych
    bez studiów i nie absolwentów [popatrz na tzw. współczynnik skolaryzacji
    {?}] jest trudniej znaleźć pracę. I czytając często rady, żeby nie
    wysyłać 200 aplikacji ciurkiem usmiecham się pod nosem - jak znajdę w
    poniedziałkowej GW 5 ciekawych i pasujących do mnie ogłoszeń to jest
    wielkie święto.

    Z ostatniej chwili - byłem podjąłem wiekopomną decyzję o rejestracji w
    UP. Poszedłem na zwiady [ale ze wszystkimi papierami], doczłapałem się o
    11, dostałem nawet numerek, wyszedłem przed 15 już zarejestrowany. Na
    pracę raczej nie liczę [przed UP bezrobotni komentowali, że na korytażu
    wisi ogłoszenie firmy, która kantuje ludzi ;)], ale dzięki rejestracji
    nie muszę już bulić 200 zł na dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne, które
    mam od ponad roku [jeden miesiąc dobrowelnego to ekwiwalent kosztów
    moich łączeń sie z internetem przez 3 miesiące] a i może jakieś
    szkolenie podłapię, w ostateczności dostanę ładny kubraczek i będę stać
    na przejściach przed szkołami.

    Flyer