PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
    From: jerzu <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O Adamie i nie tylko
    Date: Mon, 16 Dec 2002 19:37:41 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@nat-b.acn.pl

    On Wed, 4 Dec 2002 08:29:32 +0100, "Beata" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Przykłąd trzeci - Jedna z firm szukała pracowników - absolwentów - warunki
    >przeprowadzka do powiedzmy miasta X, wynagrodzenie 2000 zł, zakwaterowanie
    >(hotel przerobiony na mieszkania służbowe). Potrzebowali 8 osób znaleźli 1
    >chętną.
    >itd...

    Przykład czwarty: miasto Białystok, praca za 1200 PLN netto + premia
    zależna od wykonanego planu. Potrzebne są cztery osoby. Na ogłoszenie
    odpowiada około 50 osób z czego ponad połowa nie ma wymaganego
    doświadczenia. Na rozmowę zostaje zaproszone 17 osób. Wsiadam w
    samochód, jadę do Białegostoku - na rozmowę nie przychodzi 9 osób.
    Strata mojego czasu bo siedzę sobie w hotelowej restauracji jak głupi
    fiut. Z pozostałych 8 osób sensowne jest 5. Umówieni są na kolejną
    rozmowę i podpisanie umowy o pracę na kolejny tydzień. Znowu do
    Białegostoku - z tych 5 osób nie przychodza 2 z czego jedna chociaż
    zadzwoniła i powiedziała czemu. Z pozostałych 3 osób jedna rezygnuje
    przed popisaneiem umowy. Zostają dwie. A potrzebne były cztery. Więc
    jak to jest z tym bezrobociem w Białymstoku?

    Mogę podawać więcej takich przykładów - W 3city, Katowicach, Krakowie,
    Poznaniu i kilku innych większych miastach Polski. Ludzie przysyłają
    swoje aplikacje nie spełniając podstawowych wymagań jakie są
    konieczne. Na umówione spotkania nie przychodzi 50% ludzi. Skoro nie
    przychodzą to po co się umawiają? Dla rozrywki? Dla sprawdzenia
    siebie? Nie wiem. Wiem tylko że tracę przez nich mnóstwo czasu. Często
    rezygnują w momencie przedstawienia umowy - dlaczego? Część z nich nie
    potrafi (nie chce?) nawet tego wyjaśnić. Tak więc często mając
    styczność z takimi kandydatami ma się wrażenie że oni po prostu chcą
    być bezrobotnymi bo im jest z tym dobrze.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa