PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O Adamie i nie tylko
    Date: 07 Dec 2002 14:37:16 -0800

    "GreG" <g...@w...pl> writes:

    [..]

    > A jak nie placisz, bo nie masz, to dziecko bedzie nieleczone.

    dokladnie. bo to w twoim interesie jako czlowieka lezy zapewnienie
    sobie utrzymania i pracy - ktorej wierz mi - w tym kraju nie brakuje.

    to nie jest obowiazek panstwa.
    panstwo sie troszczy o to, zeby przestrzegano prawa, zeby byl spokoj i
    nikt ludziom w robieniu biznesu i pracy nie przeszkadzal; panstwo
    zapewnia ochrone i jeszcze pare innych rzeczy - ale nikomu tu do glowy
    nie przyjdzie, zeby panstwo mialo zapewniac ludziom prace.

    to przede wszystkim na tobie spoczywa odpowiedzialnosc, zeby sie
    zatroszczyc o wlasny byt. nie na panstwie, nie na sasiadach, nie na
    organizacjach charytatywnych.

    te pomagaja tylko w sytuacjach kleski i wyjatkowych.

    owszem, to co panstwo w polsce powinno zrobic, to NIE PRZESZKADZAC
    ludziom zarabiac pieniadze.
    naprawic system sadowniczy, ograniczyc podatki, uproscic prawo
    podatkowe, uczynic go jasnym i przezrzystym i wiele innych rzeczy.

    ale NIE mowic, ze zapewni wszystkim prace!
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net