PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
    From: Roman <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O Adamie i nie tylko
    Date: Sat, 07 Dec 2002 20:14:14 +0100
    Sender: r...@o...pl@pc186.torun.cvx.ppp.tpnet.pl

    >A co to są dobra naturalne?

    Dobrami naturalnymi sa miedzy innymi:
    ziemia, kopaliny, czysta woda, czyste powietrze, lasy, dzika zwierzyna.

    >Nawet tlen nie należy się każdemu w równym stopniu, bo jeden ma większe
    >płuca, a inny mniejsze. Jeden pracuje więcej fizycznie, inny mniej.

    Nawet tlen nalezy sie kazdemu w roznym stopniu, a to ze ktos go w pelni nie
    wykorzystuje to juz jest temat sam w sobie. Dobrze ze tlen jest dobrem
    odnawialnym (przynajmniej na razie).

    >Akurat to zdanie, do którego się "przypiąłeś" miało charakter bardziej
    >ogólny i nie dotyczyło wyłącznie Twojej wypowiedzi.

    Chyba masz racje powinienem cala Twoja wypowiedz zacytowac, poniewaz odnosilem
    sie do calego Twojego postu a nie tylko tego fragmentu.
    Nieporozumienie to dowodzi wymiana pogladow poprzez internetowa grupe dyskusyjna
    nie jest idealnym sposobem komunikowania sie.

    >I jaka jest różnica między "dostać tyle samo", a "w rownym stopniu sie
    >naleza", a to drugie akurat napisałeś.

    Znowu nieporozumienie.
    Twoje "dostać tyle samo" odnosilo sie do roznego wkladu grupy ludzi w okreslone
    przedsiewziecie, natomiast moje "w rownym stopniu sie naleza" odnosi sie dobr
    naturalnych w powstanie ktorych zaden czlowiek nie wniosl zadnego wkladu.

    Pozdrawiam Roman