PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
    From: BAH <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O Adamie i nie tylko
    Date: Sat, 07 Dec 2002 14:28:09 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@pd38.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Dnia Fri, 6 Dec 2002 11:13:09 +0000 (UTC), "Gosc A"
    <u...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    >tu sie bardzo mylisz... pamietaj ze ludzie/firmy sa biedniejsze wiec nie stac
    >ich na konsumpcje/zakup. Trudniej jest sprzedac, czesto trzeba zaoferowac
    >duzo nizsze stawki,

    Trzeba a można to dwie sprawy.
    Bezrobotni nie powodują, ze trzeba
    Bezrobotni powodują, ze można.
    (stąd pewien poziom bezrobocia jest konieczny)

    Gorzej gdy poziom bezrobocia wymyka się spod kontroli.

    >A godne zycie dla biedych, co to oznacza?

    Na pewno nie wypas bezrobotnych na połoninach.

    >Czemu zadamy takich warunkow jak w krajach bogatych, nas na to nie stac!
    Biedną Rosję było stać na podatek liniowy.

    Polskę stać by rysować plany z dokładnością 1:2000 a nie jak
    dotychczas 1:10000 (takimi to "problemami" zajmuje sie Sejm RP :-(( )

    >Porownaj zycie za wschodnia granica, nie widzisz jak dobrze jest dla nas na
    >ich tle?

    W latach 70-tych też nam było lepiej od nich
    ale szybko czar prysnął.

    >Powiem szczerze ze niesamowicie draznia mnie wszyscy zadajacy wiecej
    >pieniedzy od rzadu bo maja oni prawo do pracy (klaniaja sie zwiazki
    >zawodowe).. a co z SZANSA pracy dla ludzi < 30 roku zycia?? Finansowanie
    >deficytowych galezi wymaga wziecia tych pieniedzy od pracujaych, dla ktorych
    >w pewnym momencie nie oplaca sie juz prowadzic biznesu i tworzyc nowych
    >miejsc pracy. Ja wiem, ze oni tez maja prawo... a co z tymi ktorych juz dawno
    >wywalono na bruk bez zadnych problemow, odpraw itp? inna klasa ludzi?, za
    >malo chamska zeby niszczyc wszystko co wpadne pod reke?

    Zupełnie nie rozumiem dlaczego to w odpowiedzi na moje stwierdzenia
    protestujące przeciwko traktowaniu bezrobotnego jak pasożyta.

    BAH