PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
    From: "Yonnie" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O Adamie i nie tylko
    Date: Fri, 6 Dec 2002 09:49:37 +0100

    > Bo tak to jest, kiedy sie wybiera fach, w którym patrzą na wiek i nie
    > myśli się o tym, co sie zrobi jak się w końcu człowiek postarzeje.

    Jak można to przewidzieć? Jaką masz pewność, że za 15 lat ktoś nie spojrzy
    na twój wiek
    w ten sposób? Znajoma jest osobą zapobiegliwą i jest też tłumaczem i
    chemikiem, ale
    nawet w tych branżach jest teraz ciężko. I dlatego widze anologię między nią
    a Tobą.
    Poza tym przekroczyła wiek magiczny dla pracodawcy 35 lat i dwójkę dzieci.

    > Tak się składa, że zawsze mogę zmienić branżę na zupełnie inną. Ot,
    > takie prywatne zabezpieczenie. Bo inaczej, kiedy sektor w którym pracuję
    > się będzie sypał, to byłoby mi ciężko.

    Na ten temat możemy porozmiawiać za 20 lat, któż moze wiedzieć co becie
    nawet za 5 lat?
    Ale wyobraż sobie sytuację hipotetyczną:
    jedzisz samochodem i zdarza Ci się wypadek w wyniku którego zostajesz kaleką
    na rencie.
    I jak ma się to do twoich teorii? Nagle tłum znajomych znika, dziewczyna
    raczej Cię zostawi,
    będziesz sie męczył za 500 zł miesięcznie renty. I nagle zobaczysz wszystko
    z innej perspektywy:
    chodniki są za wysokie, schody nie do pokonania, do autobusu nie sposób
    wsiąść, na samochód nie stać...

    R.