PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy biznes - konsultant/doradca

  • 1. Data: 2004-04-22 13:16:09
    Temat: Nowy biznes - konsultant/doradca
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jestem doradcą zainteresowanym wejściem w ciekawy biznes. Mam doświadczenie w
    usługach, high-tech. Jestem specjalistą w zakresie strategii tworzenia nowych
    produktów, marketingu i sprzedaży. Referencje na życzenie.

    Bardzo chętnie wejdę w biznes, który wymaga pomysłowości, małych kosztów i ma
    szansę dynamicznego rozwoju. Najchętniej Warszawa i okolice

    Czekam na poważne oferty
    www.pawelgrzabka.com

  • 2. Data: 2004-04-22 16:15:28
    Temat: Re: Nowy biznes - konsultant/doradca
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    "Paweł" wrote:
    > Bardzo chętnie wejdę w biznes, który wymaga pomysłowości, małych kosztów
    > i ma szansę dynamicznego rozwoju. Najchętniej Warszawa i okolice

    Przeczytaj jeszcze opisy grup i następnym razem pisz na właściwą
    (pl.biznes).

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1