PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja › Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    Date: Thu, 20 Nov 2003 13:49:20 -0800
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    "wm" <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Jasne i zapewnie odprowadzasz za nich ZUS i podatek. Zanim cos
    > napiszesz to zachecam do myslenia.

    ja rowniez. firma, np. budowlana, sama jest firma i odprowadza za siebie
    podatek i ZUS ;)
    z wypracowanych zyskow. i jeszcze mi fakture wystawi ;)

    zachecam do myslenia ;)

    > Jest tyle tylko ze firmie, a nie osobie fizycznej szukajacej pracy, a
    > dla takich jest ta grupa.

    no popatrz, a twierdziles, ze to osoba fizyczna NIE MOZE KOMUS zlecic
    pracy.

    teraz raptem odwrociles kota ogonem.

    > Jak zaczna sie pojawiac na grupie takie ogloszenia to zrozumiesz o co
    > mi chodzi.
    > Ja nie chcialbym przekopywac sie do ofert pracy przez sterte ogloszen
    > typu:"zatrudnie ekipe do remontu mieszkania z wlasnymi narzedziami,
    > cykliniarka itp" czy "zatrudnie mechanika z wlasnym warsztatem do
    > naprawy samochodu" bo sa to ogloszenia dla firm a nie dla pracowników
    > poszukujacych pracy. Uwazam, ze do tego typu ogloszen sluzy grupa np.
    > pl.biznes lub inne do zamieszczania ogloszen.

    ah, gryzie cie w oczka, ze na grupie moga sie pojawiac ogloszenia nie
    tylko oferujace prace na etat, ale tez zlecenia i inne formy
    zarobkowania?

    > Poniewaz ty i kilka innych osób jednak ma problemy ze zrozumieniem i
    > wlasciwym zdefiniowaniem prostych pojec wiec...cóz, to juz wasz
    > problem.

    a nie przyszlo ci do glowy, ze skoro wsyscy ktorzy tutaj zabrali glos w
    tym watku zrozumieli cie zle - ze to moze TY masz problemy z jasnym
    formulowaniem mysli?

    > PS. Poniewaz i tak moje zdanie jest w mniejszosci wiec spijcie
    > spokojnie, moderator FAQ-a nie zmieni i beda mogly sie pojawiac
    > ogloszenia tego typu.

    i bardzo dobrze, bo moze sa ludzie, ktorzy nie szukaja pracy na etat.

    kto tu sie piekli?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun