PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowa? filozofia pracy › Re: Nowa? filozofia pracy
    From: "andrzej" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nowa? filozofia pracy
    Date: Wed, 17 Dec 2003 08:07:40 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@kisielewskiego.futuro.smstv.pl

    >jesli mieszka sie z rodzina, a nie daj boze ma dziecko, to znacznie
    trudniej sie skupic niz w biurze.
    bez posiadania oddzielnego pokoju z solidnie izolowanymi drzwiami
    zamykanymi na klucz nie da rady.

    Nina Mazur Miller

    Nie przesadzaj Nino. To że są dzieci nie oznacza, że to one decydują co robi tatus
    czy mamusia.
    One też mogą/muszą być "ustawione" i wiedzieć, że czasem nie wolno przeszkadzać.

    Ja sobie chwale możliwośc pracy w domowym biurze, bo jestem bardziej efektywny. W
    normalmym biurze
    jest zawsze duża część pracowników, którzy przeszkadzaja zamiast pomagać.
    A tak to mam ich zawsze, kiedy ich potrzebuje i w sekude potem nie trują mi o
    kolejnej składce na
    telepizze.
    Innym plusem jest to, jak chcę to moge też wieczorem czy w nocy coś zrobić (żyjąc ze
    sprzedaży
    pracuje jak u siebie) zamiast przerzucac pilotem po kanałach TV.

    andrzej