PracaGrupypl.praca.dyskusje › No to niestety i z II filaru bedzie figa

  • 1. Data: 2006-11-28 09:49:34
    Temat: No to niestety i z II filaru bedzie figa
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    No coz - widac, ze i II filar przejmie zorganizowana organizacja
    przestepcza:
    http://biznes.onet.pl/5,1374871,prasa.html

    Cale szczescie w kolejne filary nie inwestowalem, lepiej nie ryzykowac
    utraty i tych pieniedzy na rzecz zlodziejskiego panstwa zwanym przez
    rzadzacych 'Solidarnym'....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 2. Data: 2006-11-28 10:02:33
    Temat: Re: No to niestety i z II filaru bedzie figa
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):
> [...]
    >
    > Cale szczescie w kolejne filary nie inwestowalem, lepiej nie ryzykowac
    > utraty i tych pieniedzy na rzecz zlodziejskiego panstwa zwanym przez

    mamy narodowy socjalizm, czego sie spodziewales?

    --

    glos

  • 3. Data: 2006-11-28 10:15:39
    Temat: skok na kasę
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>

    Skok na kasę nieswoją jak się patrzy. Przecież aktualny deficyt
    powstały przy wypłacaniu obecnych emerytur trzeba czymś łatać. Zakład
    Upodlenia Społecznego na wszystkim położy swoja spocona łapę

    pozdrawiam
    Pegaz.

  • 4. Data: 2006-11-28 10:18:11
    Temat: Re: skok na kasę
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Pegaz napisał(a):
    > Skok na kasę nieswoją jak się patrzy. Przecież aktualny deficyt
    > powstały przy wypłacaniu obecnych emerytur trzeba czymś łatać. Zakład
    > Upodlenia Społecznego na wszystkim położy swoja spocona łapę

    No i co sie dziwita? Przewidzieli bankructwo Złodziei Ubezpieczeń
    Społecznych na 2010? Przewidzieli. No to sie musieli ratowac ;)

    Tobi

  • 5. Data: 2006-11-28 12:30:36
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Nie masz pojęcia, o czym piszesz.

    --
    "Osobiście wierzę w Ducha Świętego, ale trochę martwią mnie ludzie, którzy
    powołują się na osobisty z nim kontakt."

  • 6. Data: 2006-11-28 12:45:34
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:ekh0nf$ink$1@news.onet.pl...
    > No coz - widac, ze i II filar przejmie zorganizowana organizacja
    > przestepcza:
    > http://biznes.onet.pl/5,1374871,prasa.html

    Może i przestępcza, ale napewno nie zorganizowana.

    Wojtek

  • 7. Data: 2006-11-28 13:25:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Tomek P. napisał(a):

    > Nie masz pojęcia, o czym piszesz.

    A moze nas oswiecisz?

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2006-11-28 18:11:06
    Od: jerry <...@i...pl>

    > No coz - widac, ze i II filar przejmie zorganizowana organizacja
    > przestepcza:
    > http://biznes.onet.pl/5,1374871,prasa.html

    Ja swoje członkostwo w zus traktuję jako honorowe nie oczekując nic w
    zamian. Zamiast śledzić kolejne rewelacje prasowe, które de facto zwykle
    okazują się zwykłym i niczym nie uzasadnionym ujadaniem - proponuję
    zebrać w sobie nieco inicjatywy i działać na własną (pewną) rękę.

  • 9. Data: 2006-12-02 12:49:03
    Temat: ZUS bankrutuje!
    Od: "SebJak" <s...@o...pl>

> [...]
    >
    > Cale szczescie w kolejne filary nie inwestowalem, lepiej nie ryzykowac
    > utraty i tych pieniedzy na rzecz zlodziejskiego panstwa zwanym przez

    Przecież tu chodzi o to, aby ZUS ratować! :-)

    http://wiadomosci.onet.pl/1437888,11,item.html

    ===================
    Pzdr.
    SebJak
    ----
    Znajdź w końcu dobrą pracę!
    www.ludziepracy.pl
    ====================

  • 10. Data: 2006-12-04 07:40:38
    Temat: Re: ZUS bankrutuje!
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    SebJak napisał(a):

    > Przecież tu chodzi o to, aby ZUS ratować! :-)
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/1437888,11,item.html

    Tylko to jest zly sposob ratowania, tak jak sposob oszczednosci w
    Lodzkim MPK, krotkookresowo jest zysk, w dlugim okresie czasu strata
    wieksza niz bez oszczednosci.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl