PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieudolny czlonek grupy - problem › Re: Nieudolny czlonek grupy - problem
    From: "stokrotka" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nieudolny czlonek grupy - problem
    Date: 27 Jul 2005 09:47:06 +0200

    > > Slyszalas kiedys pojecie "inwestycja"?
    Tak, ale inwestycja nie zwraca się od razu, i to jest przyczyną, że gdy do
    działu przyjdzie stażysta "inni na niego pracują".

    > To o czym Ty mówisz to nie inwestycja - lecz organizowanie człowiekowi
    > indywidualnych studiów wewnetrznych przez fachowców firmy
    Ty chyba nigdy nie wykonywałeś naprawdę twórczej , złożonej roboty, tylko
    prostą łopatologię.
    W skomplikowane zagadnienia, np duże systemy informatyczne, nie da się wejść w
    tydzień. NIe można tego nauczyć na studiach, bo kazdy system jest inny.
    Poznanie struktury, budowy tego już zbudowanego systemu, w którym trzeba coś
    zmienić musi trwać (miesiąc, trzy, a nawet pół roku). I firma/dział w tym
    czasie ponosi straty. To nie są studia, bo ta wiedza mało przyda się stażyście
    w innej firmie.
    Oczywiście można stażyście nic nie powiedzieć i dać mu do wykonania poprawkę w
    systemie, tylko , że wtedy stażysta nie ma szans. Musi zrobić albo błąd,
    albo "zdezorganizować" wewnętrzną logikę takiego systemu.

    > Ja
    > swoim młodszym stażem kolegom poświęcam czas tylko wtedy, gdy go mam !!!
    Według twojej filozofii tego czasu nigdy nie będziesz mieć, bo po co? Skoro to
    nie przyniosi pieniędzy.
    Po prostu jesteś egoistą i nie nadajesz się do pracy w zespole.

    > Kilka słów wyjaśnien gdy mają problem.... rzut oka gdy już skończą....
    A tonie trwa?

    > krótkie podsumowanie co fajnie a co nie i dlaczego tak a nie inaczej....
    A co ty podsumujesz jak nie obejrzysz dokładnie jego roboty?
    A tak bez obejrzenia? To znaczy jak się nos stażysty spodoba to dobra robota, a
    jak nie to źle?

    > Reasumujac - bredzisz.
    Ty nie potrafisz liczyć . Ja podałam wyliczenie, a ty żadnych argumentów.

    stokrotka