PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do dyskusji › Re: Nie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do dyskusji
    From: flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nie ma pracy... jak to jest naprawdę z moim szukaniem? zaproszenie do
    dyskusji
    Date: Thu, 16 Jan 2003 16:50:09 +0100

    flyer wrote:

    > a...@o...pl wrote:

    > Wniosek subiektywny --> niezaleznie jak sie staralem i tak dostalem
    > obiektywnie jedna z gorszych robot przypadkiem.

    Ciag dalszy nastapil ;). Moze jestem "nawiedzony", ale wierze w przebieg
    kariery na zasadzie "drzewa wyboru" (mieszanka przypadku i determinizmu
    ;) ). Dostaje jakas propozycje i musze swiadomie ja wybrac albo odrzucic
    , nie znajac dalszych efektow --> jezeli dokonam dobrego wyboru (w
    swietle strategii dlugookresowej) to pne sie w gore, jezeli dokonam
    zlego to trafiam do slepego kanalu.

    Dzis dostalem propozycje udzialu w rekrutacji w sluzbie cywilenej
    (pierwszy raz!) i od razu musialem ja odrzucic, bo w dzien kiedy mialo
    sie ono odbyc, pracuje. Z racji wiekszych obowiazkow tego dnia, nie chce
    nikogo innego nimi obciazac, a nawet w tej chwili nie mam mozliwosci
    negocjacji mojej pracy. Jaki to ma zwiazek:

    Znalazlem w styczniu robote --> przez te robote nie moge dostac innej
    pracy (jednej z wielu, na ktora aplikowalem).

    Wniosek: wlaczyl sie PRZYPADEK albo DETERMINIZM oznaczajacy w tym
    momencie, ze ta nowa praca nie bylaby dobrym wyjsciem dla mnie (z opisu
    na taka wyglada, ale praca to praca a nie wakacje ;) ).

    Wniosek 2: co prawda ujawnianie mojej niedoszlej kariery akademickiej
    nic mi na razie nie przynioslo, ale moglem sprostac wymaganiom
    ewentualnego pracodawcy, ujawniajac, ze mialem na studiach pewien przedmiot.

    Flyer

    PS. w cos trzeba wierzyc, zeby nie zwariowac w tej rzeczywistosci :).