PracaGrupypl.praca.szukanaNahie, Waldemary, Stowarzyszenia Obrońców Zwierząt"ARKA" i S-ka › Re: Nahie, Waldemary, Stowarzyszenia ObrońcówZwierząt"ARKA" i S-ka
  • Data: 2002-03-24 14:31:03
    Temat: Re: Nahie, Waldemary, Stowarzyszenia ObrońcówZwierząt"ARKA" i S-ka
    Od: f...@w...pl (felelek) szukaj wiadomości tego autora

    -----Wiadomość oryginalna-----
    Od: o...@n...pl
    [mailto:o...@n...pl]W imieniu waldemar
    Wysłano: 24 marca 2002 08:31
    Do: p...@n...pl
    Temat: Re: Nahie, Waldemary, Stowarzyszenia ObrońcówZwierząt"ARKA" i
    S-ka

    > : Jest moralnie uzasadniona, czy już czy jeszcze nie dopuszczalna,
    naprawdę
    > : nie dbam o to. Zapytaj zaatakowanych i pogeyzionych. Oni wiedzą coś o
    > : moralności i uzasadnieniu tago, co robię. Sam także zmienisz zdanie,
    > wałku,
    > : kiedy Twoje dziecko zostanie ugryzione. Każdy wtedy, O DZIWO! śpiewa
    > : inaczej. No, ale to właśnie dowodzi ich ograniczenia i ciasnoty
    umysłowej.
    ********************************
    > jesli nie szukasz pracy to sp... psi morderco!
    ********************************
    No, no. Tylko bez wulgaryzmow prostaku. Przy takim nastawieniu do dyskusji
    dlugo
    pracy nie znajdziesz. Chyba ze na smietniku
    Oddzieliłem gwiazdkami Wasze posty od swojego, bo nie podpisujecie się i
    rzucacie chamskimi słowami. Jeszcze wyjdzie na to, że nie dość, że likwiduję
    zapchlone i chore kundle, to jeszcze przeklinam szkaradnie.
    Pzdr. g...@p...onet.pl

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana