PracaGrupypl.praca.szukanaNahie, Waldemary, Stowarzyszenia Obrońców Zwierząt"ARKA" i S-ka › Re: Re[4]: Nahie, Waldemary, Stowarzyszenia ObrońcówZwierząt"ARKA" i S-ka
  • Data: 2002-03-26 19:53:19
    Temat: Re: Re[4]: Nahie, Waldemary, Stowarzyszenia ObrońcówZwierząt"ARKA" i S-ka
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego, ze nie potrafia znalezc odpowiedniej listy dyskusyjnej
    > a prawdziwa zaraza to tacy, ktorzy zeby sie wyzyc chca zabijac psy
    > albo cokolwiek innego

    To jest twoje zdanie i z tego co widac odosobnione. Nikt tutaj nie chce sie
    wyzywac na zwierzetach. To one uprzykrzaja mi zycie sikajac na opony mojego
    samochodu i srajac na trawnik gdzie bawi sie moje dziecko nie wspomne juz o tym
    ze stwarzaja zagrozenie przez pogryzienie.
    A jesli chodzi o liste dyskusyjna to zapewniam cie ze jest prawidlowa. Mowimy
    tutaj o stworzeniu miejsc pracy przy Urzedach Gminnych lub Miejskich ktore to
    osoby zatrudnione wylapywaly by te bezpanskie psy na terenie gminy ktore
    utrudniaja zycie ich mieszkancom i usypialy.

    pozdrawiam
    waldi