PracaGrupypl.praca.szukana › Nahie, Waldemary, Stowarzyszenia Obrońców Zwierząt"ARKA" i S-ka

  • 1. Data: 2002-03-22 19:08:48
    Temat: Nahie, Waldemary, Stowarzyszenia Obrońców Zwierząt"ARKA" i S-ka
    Od: f...@w...pl (felelek)

    Wszelkie Nahie, Stowarzyszenia Obrońców Zwierząt"ARKA" i S-ka zawiadamiam,
    że od dzisiaj strzelam do KAŻDEGO BEZ WYJĄTKU PSA, bez kagańca i smyczy
    ciasno przy karku. Ostatnie orzeczenie sądu USA uznające za mordercę
    właścicielkę psów wyprowadzanych na spacer bez w/w biżuterii jest aż nadto
    wymowne, aby z Wami wszystkimi podejmować dyskusję na nowo.

    g...@p...onet.pl

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 2. Data: 2002-03-23 00:50:16
    Od: Wojciech Jukowski <w...@j...com>

    witam,

    felelek wrote:
    > Wszelkie Nahie, Stowarzyszenia Obrońców Zwierzšt"ARKA" i S-ka zawiadamiam,
    > że od dzisiaj strzelam do KAŻDEGO BEZ WYJĽTKU PSA, bez kagańca i smyczy
    > ciasno przy karku.

    to moze jeszcze przedstawisz sie z imienia i nazwiska. w koncu
    uwazasz ze twoja dzialnosc jest jak najbardziej moralna i dopuszczalna
    z punktu widzenia prawa polskiego ..

    > Ostatnie orzeczenie sšdu USA uznajšce za mordercę
    > właścicielkę psów wyprowadzanych na spacer bez w/w biżuterii jest aż nadto
    > wymowne, aby z Wami wszystkimi podejmować dyskusję na nowo.

    w Afganistanie calkiem niedawno orzeczono, ze zgwalcona kobieta
    powinna zostac ukamieniowana; na Bialorusi za pokazanie w zlym
    swietle glowy panstwa trafia sie do wiezienia.
    poki co jednak nikt nie kamienuje kobiet, ani nie zakazal
    dzialnosci kabaretow w polsce.

    jesli dla ciebie to ze gdzies na drugim koncu swiata sad wydal
    wyrok w sprawie lokalnej jest wiazace dla polski to przykro mi
    ale chyba nie bardzo poradzisz sobie na dalszej drodze zycia.

    --
    "For a word to be spoken," Ged answered slowly,
    "there must be silence. Before, and after." [ uk le guin ]

  • 3. Data: 2002-03-23 16:50:42
    Od: f...@w...pl (felelek)

    Jest moralnie uzasadniona, czy już czy jeszcze nie dopuszczalna, naprawdę
    nie dbam o to. Zapytaj zaatakowanych i pogeyzionych. Oni wiedzą coś o
    moralności i uzasadnieniu tago, co robię. Sam także zmienisz zdanie, wałku,
    kiedy Twoje dziecko zostanie ugryzione. Każdy wtedy, O DZIWO! śpiewa
    inaczej. No, ale to właśnie dowodzi ich ograniczenia i ciasnoty umysłowej.

  • 4. Data: 2002-03-23 16:57:34
    Od: a...@a...pl (ola zet)

[...]
    :
    jesli nie szukasz pracy to sp... psi morderco!

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 5. Data: 2002-03-23 17:27:22
    Od: Wojciech Jukowski <w...@j...com>

    witam,

    felelek wrote:
    > Jest moralnie uzasadniona, czy już czy jeszcze nie dopuszczalna, naprawdę
    > nie dbam o to.

    w takim razie dla mnie moralnie uzsadnione bedzie pozbywanie sie dzien
    w dzien wszystkich napotkanych komarow (prawda ze ok?). dodatkowo kupie
    sobie wiatrowke i bede polowal na wszystkich strzelajcych z luku/kuszy
    bo dzwiek wychodzacej strzaly jak i widok kuszy wparwie mnie w pallitacje
    serca (tez nie powinines miec nic przeciw). moralnie uzasadnione? jak
    najbardziej.. znajde tobie nawet 10 precendensow jak to ktos w stanach
    zjednoczonych zdenerowwal sie na dzwiek kuszy. czy czujac sie jako
    potencjalny cel rownie pewnie wychodzilbys na ulice? wyobraz sobie, ze
    od momentu gdy opuszczasz dom sledza ciebie oczy czyhajac tylko jak,
    siegniesz po niesiona obok kusze. wyobraz sobie, ze krok w krok, za
    toba podaze zastep osob majacych nadzieje, ze podniesiesz luk/kusze
    do oka. sprobuj sobie wyobrazic siebie wtedy, co beziesz myslal bedac
    swiadomym, ze wypuszczenie strzaly oznaczac bedzie smierc nie
    zwierzaka a twoja. i zostaniesz sam. z waska strozka krwi.

    > Zapytaj zaatakowanych i pogeyzionych. Oni wiedzą coś o
    > moralności i uzasadnieniu tago, co robię.

    zapytaj sedziego i spytaj co on powie. nie odpowiada ci prawo =>
    wnioskuj o jego zmiane; przy dostatecznie duzym zainteresowaniu
    publicznym paralemnt ma obowiazek na obradach izby podjac sprawe.
    nie podoba sie ta forma zalatwianai sobie prawa do odstrzalu?
    wymelduj sie z tego swiata/ panstwa. jesli tego sam nie zrobisz
    wkrotce moze sie okazac, ze jakis prokurator tobie pomoze. w
    swietle obowiazujacego prawa gwarantuje tobie, ze twoje poglady
    i wywody o moralnosci nie zdadza sie na specjalnie duzo.

    > Sam także zmienisz zdanie, wałku,
    > kiedy Twoje dziecko zostanie ugryzione.

    1) "walku"
    2) twoj pech, ze w mojej okolicy raczej nie mam co liczyc na
    bezpanskie psy. troche teraz zaluje, gdyz nie mam okazji
    postrzelac do grotmistrza.. coz moze kiedys.
    3) to moja sprawa jak zareaguje a nie twoja.
    4) nie gdybaj. rozmawiamy o chwili obecnej. ty mordujesz zwierzeta
    co wg mnie jest naganne z punktu widzenia moralnosci, jak i prawa.

    > Każdy wtedy, O DZIWO! śpiewa
    > inaczej.

    sprawdz prosze co znaczy "wielki kwantyfikator", byc moze kilka
    stron dalej bedzie o jego uzywaniu i o tym, ze powyzsze zdanie
    jest z punktu widzenia dyuskusji co najwyzej zartem.

    > No, ale to właśnie dowodzi ich ograniczenia i ciasnoty umysłowej.

    .. zrob mi prosze tez ta przyjemnosc i zapoznaj sie ze sztuka
    argumentacji. w tej chwili probujesz mnie zastrzszyc wyciagajac
    nieprawy argument. sugerujesz bowiem ze skoro mam inne poglady
    niz ty sa one z gruntu zle. niestety ja moj osad popieram min
    prawem polskim a ty stajesz dokladnie jemu wbrew.

    ps
    o tym jak korzystac z poczty elektornicznej rowniez jak
    widze niestety nie wiesz. odpowiadajac na czyjas wiadomosc
    nasze mysli zapisujemy pod wiadomoscia zacytowana usuwajac
    zbedne fragmenty.. ale dla ciebie to pewnie kolejny zestaw
    regul ktore nalezy "olac".

    z mojej strony EOT

  • 6. Data: 2002-03-24 07:31:09
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > :
    > jesli nie szukasz pracy to sp... psi morderco!

    No, no. Tylko bez wulgaryzmow prostaku. Przy takim nastawieniu do dyskusji dlugo
    pracy nie znajdziesz. Chyba ze na smietniku

  • 7. Data: 2002-03-24 08:47:21
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > bo dzwiek wychodzacej strzaly jak i widok kuszy wparwie mnie w pallitacje
    > serca (tez nie powinines miec nic przeciw). moralnie uzasadnione?

    Moze najpierw poczytaj dobrze watki wczesniejsze i zrozum o czym dyskutujemy. Po
    prostu!!!! Nie zrozumiales tematu i pierniczysz babialuki. Nic tylko belkot
    wydobywa sie z twoich ust.

    > zapytaj sedziego i spytaj co on powie. nie odpowiada ci prawo =>
    > wnioskuj o jego zmiane; przy dostatecznie duzym zainteresowaniu
    > publicznym paralemnt ma obowiazek na obradach izby podjac sprawe.

    To moze niech spoleczenstwo zawnioskuje o zmiane podatkow na mniejsze itd. bo
    napewno jest bardzo duze zainteresowanie publiczne tym tematem. Idac dalej twoim
    infantylnym tokiem myslenia to niech spoleczenstwo zawnioskuje a zwlaszcza
    bezrobotni o podwyzszenie zasilku dla bezrobotnych do 1000 zl/miesiecznie bo
    napewno jest duze zinteresowanie tym tematem.

    > .. zrob mi prosze tez ta przyjemnosc i zapoznaj sie ze sztuka
    > argumentacji.

    Sam sie zapoznaj a pozniej pouczaj innych.

  • 8. Data: 2002-03-24 14:31:03
    Od: f...@w...pl (felelek)

    Dobrze prawicie, dziatki, tylko podpiszcie się na końcu, bo nie wiadomo, czy
    popieracie grotmistrza, czy nie. No i oddzielajcie wyraźnie swoje posty, bo
    niezorientowani gubią wątek i chrzanią głupoty

    g...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2002-03-24 14:31:03
    Od: f...@w...pl (felelek)

    ********************************
> [...]
    dlugo
    pracy nie znajdziesz. Chyba ze na smietniku
    Oddzieliłem gwiazdkami Wasze posty od swojego, bo nie podpisujecie się i
    rzucacie chamskimi słowami. Jeszcze wyjdzie na to, że nie dość, że likwiduję
    zapchlone i chore kundle, to jeszcze przeklinam szkaradnie.
    Pzdr. g...@p...onet.pl

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 10. Data: 2002-03-24 14:48:12
    Od: a...@a...pl (ola zet)

    : ********************************
    : > jesli nie szukasz pracy to SPADAJ... psi morderco!
    : ********************************
    : No, no. Tylko bez wulgaryzmow prostaku. Przy takim nastawieniu do dyskusji
    : dlugo pracy nie znajdziesz. Chyba ze na smietniku

    Śmieszny człowieku, frustracie! Jak widzisz to nie był wulgaryzm a Ty się
    dałes nabrać, ha ha! I w dodatku posunąłeś się dalej - obrzucając mnie
    wyzwiskiem. Jest wielu, którzy pracują na śmietnikach ale to nie znaczy, że
    są prostakami, prawda?
    Wyjątek, oczywiście możesz stanowić Ty, bo przecież "zapchlone i chore
    kundle" tam często bywają. Miłej pracy.
    Poza tym, jeśli chcesz oczyścić świat z "zapchlonych i chorych" to może
    zacznij od siebie?

    Nie pozdrawiam
    OlaZ

    --