PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nadgodziny

  • 1. Data: 2005-02-09 21:14:23
    Temat: Nadgodziny
    Od: "IPManiak" <w...@b...cy>

    Witam!!

    Mam pytanko:

    czy nadgodziny w weekend w nocy sa platne 200% czy z uwagi na to ze jest to weekend i
    noc sa prlatne 300%??

    stawka normalna = 100%
    +
    stawka za weekend = 100%
    +
    Stawka za noc = 100%

    =
    300%

    Czy tak jest??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-09 21:26:01
    Temat: Re: Nadgodziny
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia IPManiak <w...@b...cy>
    wystukał[a]:
    > czy nadgodziny w weekend w nocy sa platne 200% czy z uwagi na to ze
    > jest to weekend i noc sa prlatne 300%?? stawka normalna = 100%
> [...]

    Nie tak nie jest. Najwięcej możesz dostać 100%, plus ewentualny dodatek
    za godziny nocne (tzn te godziny, które w regulaminie pracy sa określone
    jako nocne). Dodatek na nocki wynosi 20% najniższego wynagrodzenia
    [czyli (849/liczbe h w miesiacu)*0,2*liczbę godzin nocnych].

    Nadgodziny są płatne albo 50% albo 100% (oczywiście to jest dodatek za
    nadgodziny, plus do tego normalne wynagrodznenie za te godziny tzn.
    [twoja podstawa/liczbe h w miesiacu]*liczbę przepracownych dodatkowych
    godzin). Dodatek 100% przysluguje m.in. za pracę w niedzielę (a nie w
    weekend), z tym że niedziela to nie jest niedziela od godziny 0.00 do
    24). Dokładniej poszukaj na stronach www (hasło nadgodziny).

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-02-09 23:49:05
    Od: "gromax" <g...@i...pl>

> [...]
    > jako nocne). Dodatek na nocki wynosi 20% najniższego wynagrodzenia
    > [czyli (849/liczbe h w miesiacu)*0,2*liczbę godzin nocnych].

    hmmm... a dlaczego podstawą ma być najniższa krajowa?

    pzdr
    gromax

  • 4. Data: 2005-02-10 18:15:08
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia gromax <g...@i...pl>
    wystukał[a]:
    > hmmm... a dlaczego podstawą ma być najniższa krajowa?

    Ten dodatek za nocki w jakiś przepisach jest - że liczy się od
    minimalnej. Ale gdzie to dokładnie to nie powiem.... {nie chce mi się
    szukać} ale wpisz w google: dodatek za pracę w nocy i ciesz się
    wynikami, np:
    http://www.infor.pl/serwis.html?serwis=02&krok=A&P18
    0=5904

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 5. Data: 2005-02-11 11:46:48
    Temat: Odp: Nadgodziny
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    jak Ci pracodawca nic nie "rzuci" to nic Ci się nie należy!