PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Re: Może nie jest tak źle...
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Może nie jest tak źle...
    Date: 25 Jul 2003 18:13:28 -0700

    "MC" <m...@g...pl> writes:

    > No właśnie. Kiedy napisałem na innej grupie, że za ten idiotyczny tunel
    > powinni odpowiadać nie tylko politycy, co było dla nich oczywiste, ale i
    > fachowiec, który most Syreny z jednopoziomowym skrzyżowaniem z Wisłostradą
    > zaprojektował, zostałem obrzucony pomyjami i skazany na banicję. Jak
    > myslicie, czy na coś takiego jak etykę czy honor inzynierski jest jeszcze
    > miejsce w tym wyscigu szczurów?

    niektorzy go maja, bo po prostu tak zostali wychowani, i jesli cos
    swiadomie spieprza, bo dostana kupe kasy to czuja sie normalnie zle.

    wciaz sa jeszcze tacy inzynierowie, lekarze czy prawnicy, ale gina w
    tlumie partaczy.

    skad tylu partaczy? bo moga partaczyc.

    jak lekarz w usa spieprzy operacje z powodu wlasnej niekompetencji to
    jest pewien, ze pacjent badz jego rodzina poda go do sadu i zasadza
    takie odszkodowanie, ze sie nie pozbiera.
    Tak wiec staraja sie nie partaczyc, bo partaczenie oznacza koniec ich
    kariery i wielkie szkody finansowe.

    zero odpowiedzialnosci za skutki wlasnej pracy, bledow i zlych
    poczynan sprawia, ze ludzie czuja sie bezkarni; zrobia dobrze czy
    zrobia zle - co za roznica, skoro zaplaca w zasadzie tyle samo a
    konsekwencji sie zadnych nie poniesie?

    to po co sie maja wysilac, skoro mozna mniejszym kosztem dostac to
    samo?

    niestety, ale sprawne sadownictwo to podstawa funkcjonowania calego
    panstwa.
    bolesne skutki odczuwaja wszyscy - niestety w Polsce jakos nikt nie ma
    ochoty cos z tym zrobic :(

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net