PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Re: Może nie jest tak Ąle...
    From: Carrie <c...@w...pf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Może nie jest tak Ąle...
    Date: Fri, 25 Jul 2003 22:18:17 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@host-ip130-216.crowley.pl

    Dnia Thu, 24 Jul 2003 18:40:30 +0200, "Maciek81"
    <N...@c...pl> napisał(a):

    >Realizm przede wszystkim - który wygląda jak najpesymistyczniejszy
    >scenariusz...
    >Obudź się - to Polska - nie zachód - jeszcze nie jest dobrze - dużo do
    >zrobienia

    Powiem jeszcze raz - moje zdanie na temat łatwości i trudności
    znalezienia pracy opieram na doświadczeniach własnych oraz,
    niewielkiego co prawda, grona znajomych. Nie wiem, co jest bardziej
    realne niż osobiste doświadczenie?
    Zdaję sobie sprawę, że bezrobocie jest duże i o pracę nie jest łatwo.
    Ale przekonałam się, że jej zdobycie _nie jest niemożliwe_. To czy
    realizmem w moim przypadku będzie zamartwianie się wysokością
    wkaźników bezrobocia, czy też korzystanie z szansy, jaką dostałam,
    tudzież satysfakcja z tego, że okazałam się na tyle zdolna i
    obiecująca, że mnie zatrudniono?

    Na zachodzie nie byłam, ale jakoś nie wydaje mi się, żeby tam wszystko
    było takie proste i łatwe. W takiej Anglii czy Niemczech nie ma w
    ogóle bezrobotnych? Na każdego czeka odpowiednie miejsce pracy z
    wysokim wynagrodzeniem i innymi atrakcjami? Trudno uwierzyć...

    I z czego mam się obudzić? :) Właśnie zaczynam urlop, zamierzam
    przedwe wszystkim porządnie się wyspać ;)

    Pozdrawiam, Carrie optymistyczna