PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moje wady i zalety na rozmowie kwalifikacyjnej

  • 1. Data: 2003-09-04 16:10:24
    Temat: Moje wady i zalety na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam

    Mam pytanie odnosnie rozmowy kwalifikacyjnej

    Co odpowiedziec na pytanie jakie mam wady i zalety.
    Chodzi mi o to co odpowiedziec zeby ladnie wypasc.
    Zalety to jeszcze pol biedy ale jakie wymienic wady.

    Pozdrawiam

    Puszka

  • 2. Data: 2003-09-04 16:20:37
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Puszka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co odpowiedziec na pytanie jakie mam wady i zalety.
    > Chodzi mi o to co odpowiedziec zeby ladnie wypasc.
    > Zalety to jeszcze pol biedy ale jakie wymienic wady.

    I wszystko nadmierne np nadmierna dokladnosc, nadmierna ........

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 3. Data: 2003-09-04 16:29:59
    Od: JMS <s...@w...pl>

    > Zalety to jeszcze pol biedy ale jakie wymienic wady.

    Perfekcjonizm.

    --

    Pozdrawiam,
    JMS

  • 4. Data: 2003-09-04 16:38:17
    Od: "bandziorno" <b...@p...fm>

    > Perfekcjonizm.

    tak jak w trainspoting ??

  • 5. Data: 2003-09-04 16:52:03
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

> [...]
    > Chodzi mi o to co odpowiedziec zeby ladnie wypasc.
    > Zalety to jeszcze pol biedy ale jakie wymienic wady.
    Temat był niedawno wałkowany, poszukaj w google.

    Iza

  • 6. Data: 2003-09-04 18:44:05
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Da:-)Za" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Puszka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I wszystko nadmierne np nadmierna dokladnosc, nadmierna ........

    i ktoś wierzy w takie bzdury ? jesli tak - to "przesłuchujący" są chyba
    hipokrytami - nie zależy im na prawdziwych wyznaniach, tylko na tym by
    połaskotać swoje uszy...

    pozdr
    Krzysiek

  • 7. Data: 2003-09-04 20:21:10
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    HRowcy nie sa debilami. Jak ktos przeprowadzil setki rozmow
    kwalifikacyjnych, jest wyczulony na odpowiedzi udzielane wg. schematu
    zaczerpnietego z poradnika "Co mowic na rozmowie kwafifikacyjnej".

    Pewnie, ze nalezy troche koloryzowac, ale bez przesady. Nie trzeba byc
    ekspertem, zeby odroznic szczera i przemyslana odpowiedz na pytananie o wady
    i zalety od jakiegos powielonego sloganu.

    apple

  • 8. Data: 2003-09-04 20:47:16
    Od: Nuno <n...@p...com>

    bandziorno wrote:

    > tak jak w trainspoting ??

    -Jasne, jestem perfekcjonistš.
    -Albo tip top, albo nic.
    -W machloje nie wchodzę..

    --
    "...and whatever you do
    someone's done it first..." Extreme...

  • 9. Data: 2003-09-04 21:59:27
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:bj816j$257$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > i ktoś wierzy w takie bzdury ? jesli tak - to "przesłuchujący" są chyba
    > hipokrytami - nie zależy im na prawdziwych wyznaniach, tylko na tym by
    > połaskotać swoje uszy...

    To powszechne pytanie na wszelkich rozowach o prace - odpowiadac mozna
    szablonowo byle wyszlo naturalnie sam mialem takie ze dwa razy i wyszedlem
    obronna reka w ten wlasnie sposob tzn. dostalem prace.

    Ps. I tak najlepiej pracowac na wlasny rachunek :))))))))))))

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 10. Data: 2003-09-05 13:21:52
    Od: Dawid <d...@w...pl>

    Mowiac ogolnie - cecha ktora w zasadzie moze byc uznana za zalete, ale
    sam uwazasz to za swoja wade - jak wspomniane wszystko (no moze prawie
    wszyskto) "za bardzo", "za duzo" itp. Tak przynajmniej mi sie wydaje.
    Nigdy mi takiego pytania nie zadano.
    DK