PracaGrupypl.praca.dyskusjeMobing czy jak kolwiek to się nazywa › Re: Mobing czy jak kolwiek to się nazywa
    From: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mobing czy jak kolwiek to się nazywa
    Date: Tue, 6 Sep 2005 15:11:03 +0000 (UTC)

    Jureg Ogórek <m...@o...pl> napisał(a):

    > Ludzie nie mogę juz mam szefową babakę po 40, jest okropna, [...]
    > co uważacie za słuszne?
    moze to zabrzmi absurdalie, ale umow sie z nia;)
    przy jej kolejnej szpiegowskiej wyprawie kiedy zacznie cie monitorowac
    zapytaj sie: czy ma pani sie zamiar ze mna umowic, bo od jakiegos czasu
    mam wrazenie, ze nie daje mi pani spokoju? :)

    jesli sie speszy to twoj plus, moze zrozumie aluzje, jesli jednak okaze sie,
    ze ma ochote na spotkanie to postaraj sie to wykorzystac to umiejetnie. byc
    moze wtedy dojdziecie do porozumienia.

    zabawa w przelozonych i nazywanie czegos takiego mobingiem to moim zdaniem
    przesada:)