PracaGrupypl.praca.dyskusjeMatomsoft = oszusci! (dlugie) › Re: Matomsoft = oszusci! (dlugie)
    From: "Anna Pawleta" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Matomsoft = oszusci! (dlugie)
    Date: Tue, 30 Nov 2004 22:04:12 +0100

    Użytkownik "pid" <pidipius_bez_spamu_@_nie_spamujemy_yahoo.com> napisał w
    wiadomości news:coi9mm$1eh$1@opal.futuro.pl...
    > Uwaga na oszustow!
    >
    > Miesiac temu odpowiedzialem na ogloszenie firmy AdaHandel z Wroclawia
    > (http://praca.pl/article/local/1131463.html).
    > Chodzilo o prace zdalna w charakterze programisty.
    > Napisalem na prosbe czlowieka, ktory przedstawil sie jako
    > Adam Waligora 3 programy - w ramachach testow - zajelo mi to kilka dni
    > pracy.
    > Wyslalem dwa z nich z prosba o wstepna ocene itd.
    > Po kilku dniach ciszy zrobilem sie podejrzliwy i sprawdzielm dokladnie
    > maila, ktorego od tego pana otrzymalem.
> [...]

    Witaj

    Nie jestes sam. Ja tez znalazlam to ogoloszenie i odpowiedzialam na nie.
    Odpowiedzieli mi tak:

    "Firma AdaHandel S.J. istnieje od 15 lat, glowna branza to hurtownie
    artykulow spozywczych i przemyslowych dla malych i srednich sklepow.

    W pierwszym etapie bedzie potrzeba zmodyfikowania programow do nowych
    przepisow.

    Nastepnie napisanie kilku zaleglych programow.

    Firma przewiduje rowniez sprzedaz opracowanych przez nas programow do innych
    firm.

    Warunki wspolpracy:

    W okresie probnym umowa o dzielo, czas 2 miesiące. Platne ok. 2000 zł brutto
    za miesiac.

    Po tym okresie bedzie podpisana umowa o prace na czas nieokreslony.

    Wynagrodzenie podstawowe to 2500 zł brutto + premia

    W celu dokladnego sprawdzenia Pana umiejetnosci prosimy o wykonanie czterech
    prostych programow. Programy trzeba wykonać w 7 dni od daty dostarczenia
    emaila. Poprawnie wykonane i terminowo programy gwarantuja podpisanie umowy
    z nami.

    Zadanie testowe 1

    "Program do archiwizacji i dearchiwizacji danych format zip"

    . W oknie glownym ma byc lista plikow i katalogow.

    . Kompresja wybranego pliku i katalogu

    . Dekompresja i weryfikacja wybranego pliku zip

    . Mozna korzystac z biblioteki ZipArchive lub Zlib

    Zadanie testowe 2

    "Prosty program typu CRM"

    . Lista kontrahentow

    . Z tabela kontrahenci ma byc powiązana tabela notatki, wiele notatek
    to jednego kontrahenta

    . Z tabela kontrahenci ma byc powiazana tabela kontakty/spotkania,
    wiele kontaktow/spotkan z jednym kontrahentem

    . Wydruk lista kontrahentow, wydruk kontrahenta z jego tabelami
    notatek i spotkan

    . Szukanie proste i zawansowane

    Zadanie testowe 3

    "Prosta baza danych dokumentow MS-OFFICA"

    . Tabela dokumentow

    . Edycja ma dokumentow ma byc przy pomocy TOleContainer

    . Wydruk listy dokumentow

    . Historia zmian dokumentu

    Programy maja byc napisane w Borland C++ Builder 6.0 Profesional lub Borland
    Delphi 6.0 Profesional. Nie wolno korzystac z żadnych niestandardowych
    kontrolek VCL. Baza danych to MySQL lub Interbase/Firebird i komponent
    dbExpress.

    Nalezy przeslac plik exe, kod zrodlowy, skrypt do bazy danych oraz
    dokumentacje w pliku doc.

    Pozdrawiam

    Adam Waligora"

    Zachecona cudownym mailikim powidzialam mezulkowi ze chyba mam dla niego
    robote. Napisal dwa pierwsze programy wyslal kolesiom i odpowiedzi nie
    ma!.Potem oczywiscie pokapowalam o co biega. Ehh ludzka naiwnosci...

    Ania