PracaGrupypl.praca.dyskusjeMarketing na WWW oraz o WWW, ciekawe pomysły. › Re: Marketing na WWW oraz o WWW, ciekawe pomysły.
    From: "Kamil" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Marketing na WWW oraz o WWW, ciekawe pomysły.
    Date: Thu, 11 Sep 2003 16:18:23 +0200

    Moze niekoniecznie sa to oferty rzetelne, chcociaz stwierdziles tak na
    pocztatku posta...

    Moja rada jest nie odpowiadanie na ogloszenia, ktore ysylane sa z prywatnych
    ogolnodostepnych kont. Omijaj tez oferty, gdzie nie ma adresu tego, kto
    ogloszenie nadal. Szanujaca sie firma tak nie zrobi, a jesli chce pozostac
    anonimowa, kupi skrzynke kontaktowa jako usluge w jakiejsc firmie doradztwa
    personalnego, biurze ogloszen lub jeszcze jakos sobie poradzi. Jesli jest
    inaczej, to nic z tego nie wyjdzie....

    Użytkownik "Semmix" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > miałą cenę oraz czas odpowiednio obniżone.
    >
    > (IV)
    > Są też "takie" przedsięwzięcia na większą skalę. W tym przypadku nie
    należy
    > bardzo ganić takiego bo postępuję raczej "fer" ale do pewnego stopnia, ale
    > proszę samemu ocenić. Mianowicie spotkałem się z ogłoszeniodawcą -
    oferantem
    > wykonawcą stron www, który podawał chyba kilkanaście różnych domen
    > ze "swoimi" pracami wykonanymi. I co sie okazuje. Wszystkie domeny były
    > własnością tegoż oferanta. Łatwo to sprawdzić, - wystarczy użyć stron
    WHOIS.

    http://www.gazeta.pl/usenet/