PracaGrupypl.praca.dyskusje › Looking for native speaker in english in Katowice

  • 1. Data: 2005-11-08 14:52:03
    Temat: Looking for native speaker in english in Katowice
    Od: "dobrov0" <d...@p...onet.pl>

    Hello
    I'm looking for native speaker, who can provide me with private english
    conversations.
    Location: Katowice, Poland.
    Not very big price will be an advantage.

  • 2. Data: 2005-11-08 15:06:42
    Od: "picard" <p...@W...pl>

    Użytkownik "dobrov0" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > conversations.
    > Location: Katowice, Poland.
    > Not very big price will be an advantage.

    NTG! Szukaj tutaj alt.pl.nauka.angielskiego
    p.s. Po co piszesz po angielsku???

    --
    pozdrawiam
    picard

  • 3. Data: 2005-11-08 15:09:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dobrov0 napisał(a):

    > I'm looking for native speaker, who can provide me with private english
    > conversations.

    Śląskiego chcesz się nauczyć? Do tego potrzebny jest natywny
    katowiczaniń? Jestem pełen podziwu ;P

    j.

  • 4. Data: 2005-11-08 20:54:45
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    dobrov0 napisał(a):
> [...]
    > conversations.
    > Location: Katowice, Poland.
    > Not very big price will be an advantage.

    NTG* my friend

    = = =
    * Not Ta Grupa

  • 5. Data: 2005-11-08 22:18:09
    Od: "picard" <p...@W...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

    > = = =
    > * Not Ta Grupa

    "Not This Group":))))

    --
    pozdrawiam
    picard

  • 6. Data: 2005-11-09 00:26:40
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    picard napisał(a):
    > Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

    > "Not This Group":))))

    To by było za trudne. Naukę j. obcego należy stopniować.
    Najpierw frazy krótkie (np. trzy literowe) - NTG.
    Potem wprowadzasz jakieś jedno obce słówko (np. Not) itd.

    "Not This Group" to poziom uniwersytecki. Nie widzisz, kogo poszukuje
    nasz przedpiśca? :)

    BTW: czy native spiker ma coś wspolnego z Suzinem?

    pozdr.
    m.

  • 7. Data: 2005-11-09 08:16:09
    Od: "Froff" <f...@p...onet.pl>

    > BTW: czy native spiker ma coś wspolnego z Suzinem?
    ^^^^^

    A to jaki jest poziom? :)

  • 8. Data: 2005-11-09 08:22:53
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>