PracaGrupypl.praca.dyskusje › Londyn .. praca i mieszkanie na 3 miesiace ..

  • 1. Data: 2006-05-07 12:57:29
    Temat: Londyn .. praca i mieszkanie na 3 miesiace ..
    Od: "allesek" <a...@i...pl(skasuj_to)>

    Witam !!

    Żonka chciałaby pojechac do Angli na wakacje podszolić język bo tak
    najlepiej + jakas ro bota sprzatanie czy opieka nad dzickiem(dziećmi) ...
    ciezko jest znalezc prace ? jak jest z zamieszkaniem ?
    lepiej na własną rękę podzownić z Polski czy przez jkaies biuro ??
    Zaznaczam ze chce jechac na jakies 3 miesiace ...

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2006-05-07 13:02:44
    Temat: Re: Londyn .. praca i mieszkanie na 3 miesiace ..
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    allesek wrote:
    > Witam !!
    >
    > ?onka chcia?aby pojechac do Angli na wakacje podszoliae j?zyk bo tak
    > najlepiej + jakas ro bota sprzatanie czy opieka nad dzickiem(dzieaemi) ...
    > ciezko jest znalezc prace ? jak jest z zamieszkaniem ?
    > lepiej na w?asn? r?k? podzowniae z Polski czy przez jkaies biuro ??
    > Zaznaczam ze chce jechac na jakies 3 miesiace ...

    http://groups.google.pl/group/alt.pl.emigracja.londy

    mgl

  • 3. Data: 2006-05-07 14:13:20
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "allesek" <a...@i...pl(skasuj_to)> napisał w wiadomości
> [...]
    > lepiej na własną rękę podzownić z Polski czy przez jkaies biuro ??
    > Zaznaczam ze chce jechac na jakies 3 miesiace ...

    londyn + placa minimalna = brak kokosow

  • 4. Data: 2006-05-07 14:26:07
    Od: "allesek" <a...@i...pl(skasuj_to)>

    > londyn + placa minimalna = brak kokosow

    OK .. zaznaczam ze kokosow nie chce tylko zeby byl kontakt z ANGIELSKIM i
    zeby wyjsc na zero ... co do kosztow ... poprostu zeby byc tam 3 miesiace i
    nie dokladac za duzo ...

    Lukasz

  • 5. Data: 2006-05-07 16:40:02
    Od: "wtd" <w...@o...pl>

    zawsze wyjdziesz na plus...bo taka jest prawda ze wynajmujac nieduzy
    pokój (standard sredni - bez szczurów), pracujac na zmywaku w
    podrzednej knajpce stac cie bedzie na najnowszy telefon komórkowy
    3G, firmowe ciuchy, imprezy co sobote, dobre jedzenie i do polski
    przywieziesz jeszcze jakies 4 tys zl...czyli w sam raz aby sprawdzic
    jak sie zyje w Anglii, wrócic na chwile do Polski po reszte rzeczy,
    pozegnac sie z dalsza rodzina i nigdy juz tu nie wracac

    jesli chodzi o znalezienie pracy na 3 miesiace....to tylko na
    czarno...idziesz do jakiejs restauracji i zagadujesz do
    wlasciciela....szanse na zatrudnienie = 70%

  • 6. Data: 2006-05-08 08:30:00
    Od: "allesek" <a...@i...pl(skasuj_to)>

    > jak sie zyje w Anglii, wrócic na chwile do Polski po reszte rzeczy,
    pozegnac sie z dalsza rodzina i nigdy juz tu nie wracac

    co napisales wszystko fajnie ale emigrowac to niestety nie bede chcial do
    Angli na pewno ... bo to mi jest OK ... ale pocieszyles mnie ze na zero
    mozna wyjsc ...

    dzieki
    Pozdro
    Lukasz

  • 7. Data: 2006-05-08 13:58:48
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

> [...]
    >
    > co napisales wszystko fajnie ale emigrowac to niestety nie bede chcial do
    > Angli na pewno ... bo to mi jest OK ... ale pocieszyles mnie ze na zero

    na krotki okre to lepiej pracowac na czarno, bo po powrocie US wyciagnie raczke
    po kaske i to nie mala :(

  • 8. Data: 2006-05-08 14:18:10
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 8 May 2006 15:58:48 +0200, użyszkodnik "the_foe"
    <t...@W...pl> napisał:

    > na krotki okre to lepiej pracowac na czarno, bo po powrocie US wyciagnie raczke
    > po kaske i to nie mala :(

    a nie można mu powiedzieć żeby spadał na szczaw ???

    --
    futszaK
    Jak będziemy w Sejmie głosować nad ustawą o bankructwach,

  • 9. Data: 2006-05-08 17:32:01
    Od: "wagabunda" <j...@w...pl>

    allesek (skasuj_to) napisał(a):
> [...]
    >
    > co napisales wszystko fajnie ale emigrowac to niestety nie bede chcial do
    > Angli na pewno ... bo to mi jest OK ... ale pocieszyles mnie ze na zero

    Witaj Łukasz!
    Jestem w wieku chrystusowym i chcę jak najszybciej pojechać do
    Anglii,
    Doradź jak to zrobić jak nikogo nie znam??

    Pozdrawiam
    Jacek