PracaGrupypl.praca.dyskusjeLojalki - trzeba podpisać? › Re: Lojalki - trzeba podpisać?
  • Data: 2006-12-10 09:42:35
    Temat: Re: Lojalki - trzeba podpisać?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10 Dec 2006 00:58:44 +0100, Jaropełka <r...@p...onet.pl>
    w <5...@n...onet.pl> napisał:

    [ ... ]
    > zaproponowaliśmy równowartościowe umy odszkodoawń. w odpowiedzi usłyszelismy,
    > że umowa jest standardowa, ustawiona przez Zarząd Spółki i te zapisy są nie do
    > negocjowania.
    > moje stanowisko jest mniej więcej na 5 zaszeregowaniu - jestem doradcą.

    Wiesz, też miałem sytuację, kiedy mój przypadek nie był standardowy.
    Z powodów różnych umowa kończyła mi się 7 grudnia, do innej firmy miałem
    przejść 1 stycznia. Wszystkim zależało, żebym od 8 do 31 grudnia
    pracował normalnie.
    Przyszła pani, przyniosła mi umowę na 5 lat bez okresu wypowiedzenia.
    Powiedziałem, że nie podpiszę.
    Ona mi na to, że to jest standardowa procedura.
    Ja jej na to, że standardową procedurę się zmieni, bo mnie to wali, a
    oni wyjdą na idiotów.
    Następnego dnia była umowa na 23 dni.

    Epilog jest taki, że ta firma srodze potknęła się na tych standardowych
    umowach bez okresu wypowiedzenia.

    W skrócie - wywalenie za utratę zaufania pracodawcy to trudna rzecz dla
    pracodawcy, a jak go pozwiesz, to on będzie musiał udowodnić tę utratę
    zaufania, natomiast ty spokojnie pokażesz umowę o zakazie konkurencji
    którą sobie zatrzymałaś a nie podpisałaś, udowodnienie, że jest skrajnie
    niekorzystna dla pracownika to pryszcz.

    I szukaj innej pracy, najlepiej u konkurencji.

    ja czyli jakub
    Revoke.