PracaGrupypl.praca.dyskusjeLojalka - splata › Re: Lojalka - splata
    From: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Lojalka - splata
    Date: Fri, 12 Aug 2005 14:00:33 +0200

    Użytkownik "Mr V" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ddi2q3$4ap$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Chcialbym oddac, zostalem o to poproszony.
    > Jakbym podpisal lojalke, to wszystko mialbym jasne, a tak nie wiem czy
    > oddawac calosc kwoty, czy jakas jej czesc (pomniejszona o okres jaki
    > przepracowalem dla firmy od momentu zaplacenia za moje podyplomowe?).
    > Wiem, ze jak bym nie chcial to moge nie oddawac, ale po co tak robic?

    No, to jak to jest ustna dzentelmenska umowa, to nie ma sie co pytac nas tu
    na grupie, tylko pogadac z tym, komu masz oddac, ile, co poodliczac itd. Oni
    wiedza, ze nie musisz oddawac, wiec jesli zaproponujesz jakies sensowne
    wyliczenie pomniejszenia kwoty zaplaty za studia o przelicznik
    przepracowanego przez Ciebie czasu, to powinni na to pojsc bez wiekszych
    problemow.

    I.