PracaGrupypl.praca.dyskusjeLiczarz - charakterystyka, opinie › Re: Liczarz - charakterystyka, opinie
    From: "cOOba" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Liczarz - charakterystyka, opinie
    Date: Thu, 27 Apr 2006 01:29:16 +0200

    Już teraz wiem, że na tym mogę zakończyć ten temat ;)
    Tak się po prostu stało, że, decyzją lekarza mogłem pracować w tym zawodzie,
    ale jedynie na dziennej zmianie, a, że mój pracodawca oczekiwał gotowości do
    pracy również (a może przede wszystkim) na nocnej zmianie wobec tego
    niestety musieliśmy sobie podziękować. Przedstawiłem oczywiście dokładny
    werdykt komisji co i jak. Na koniec zapytano mnie tylko, czy będę dalej
    szukał pracy (co za dziwne pytanie ;) ), a jeśli tak, czy mogę przesłać swój
    numer telefonu to w razie czego, gdyby kiedyś coś się znalazło - odezwą się
    do mnie [choć jeśli, nawet na innym stanowisku, ale system pracy będzie taki
    sam wówczas zaproponuję im, żeby spadali na drzewo']. Na tym się praca
    liczarza zakończyła - czy (nie)stety - mam mieszane uczucia co do tego, ale
    napewno nie jestem załamany tym faktem :)

    --
    cOOba ('Rozum jest jak pieniądze - nie wszyscy mają')