PracaGrupypl.praca.dyskusjeLUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!! › Re: LUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!!
    From: "antispam" <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: LUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!!
    Date: Fri, 1 Feb 2002 12:24:49 +0100

    ----------------------------------------TWOJA
    TREŚĆ-----------------------------------------------
    ---
    > Witam!!
    > O ile zgadzam się z Twoja opinia.
    > To nie mogę zgodzić się na krwawą rewolucje, na żadną rewolucje, ponieważ
    > jeśli czytasz historie to można zauważyć kto na takich przewrotach
    korzysta,
    > przykład widać, podobnie było również po II WŚ, stąd też przysłowie ,,czym
    > gorzej tym lepiej".
    > Dlatego należy piętnować publicznie wszelkie patologie, i o ile to możliwe
    > dążyć do zmiany prawa (pozbawienie mienia) i odpowiedzialności za
    > podejmowane decyzje na każdym szczeblu, całkowita jawności, z kontami i
> [...]
    -----------------------------------------MOJA
    ODPOWIEDŹ--------------------------

    To co Ty proponujesz jest w 100% słuszne tylko, że....... to nie chce
    działać w tej "szerokości geograficznej" (i długości ...)
    Bojkot wyborów hm....
    No można, tylko co przez to uzyskasz... pojdą ci, którzy pójdą (nawet
    żenujaco niewielu) a ty, ja i wielu innych - ambitnie będziemy "głodowali"
    kolejne lata, patrzyli na nieszczęście tego narodu. Któremu, jakże
    skutecznie kolejne elity w swoim dance macabre - obiecują, poklepują po
    plecach, a on - durny - od pokoleń, z nadzieją - patrzy w stronę
    "zachodzącego" słoneczka...
    Politycy, tymczasem trwają, podpisując kolejne agreementsy, porozumienia,
    ustawy... Tak mijają lata, życie pokoleń Polaków w tej beznadzieji...
    utopione w pocie i gównie !
    Koło historii turkoce jednostajnie i tylko refren powtarza się co jakiś czas
    wzbogacany o nowy akord....
    (>>>>>>>Targowica, Locarno, Jałta, Magdalenka, itd itp <<<<<<<<<<<<<<<<<<<)

    Nie !
    Skuteczna, jedynie metoda - to radykalna metoda. Ja wiem, że boli ale tylko
    tak można sanować - naprawić jeszcze to, co zostało i jest nadal pieprzone.
    Oczywiście można i po Twojemu żądać:
    - prawa
    -sprawiedliwości
    -uczciwości
    -miłości
    -czystości
    i Bóg jeden jeszcze wie - czego tam
    ale, przecież to wszystko już mamy... Może nie?
    To weź i poczytaj sobie ustawę zasadniczą :)
    Tak ! Tak !
    One wszystkie, nawet chińska, po przeczytaniu są fantastyczne... Jak
    pocztasz sobie Marksa, czy Lenina (nie czytać w samotności - bo można wpaść
    w obłęd :) wiec jak poczytasz to w pierwszej chwili rodzi się jedna
    refleksja
    "mój Boże ! - przecież to wszystko jest takie ... słuszne"
    - I tylko jedna rzecz... to K****A, nie chce działać ! ! !
    - No :o)
    na 100% (zapytaj ojca)