PracaGrupypl.praca.dyskusjeLUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!! › Re: LUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!!
    From: "antispam" <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: LUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!!
    Date: Wed, 30 Jan 2002 14:26:12 +0100

    Przeczytałem wszystkie posty jakie przyszły w związku z Twoim wątkiem i
    powiem Ci że masz rację w jednym ....
    - Polsce potrzebna jest nowa rewolucja ( nie tylko polsce.. będą ją miały
    wkrótce wszystkie Demoludy*)
    Nowa zmiana jakościowa elit politycznych.
    Limit zaufania społecznego wyczerpał się dla prawicy - już parę lat temu..
    dla lewicy - zobaczysz przy zbliżających się wyborach samorządowych ...
    Zawsze stałem na stanowisku, że przemiany mogą się powieść - kiedy zostanie
    przelana krew... Jednak (chyląc czoła przed ludźmi na Wujku, wybrzeżu, i
    kilku innych ) styropianowy etos przelewał jedynie... mocz przez kraty w
    ośrodkach internowania.
    Krzycząc przy tym, że to jest protest.
    Taką "zaszczaną" rewolucję zobaczyłem i widzę ... patrząc na ludzi
    "styropianu" ich niemoc, fłasz, koniunkturalizm, kunktatorstwo i hipokryzję
    !
    Nie zrobili nic - i stracili najpiękniejszą, najwspanialszą rzecz -
    ZAUFANIE SPOŁECZNE - coś, dzięki czemu komuchom w latach 40 i 50 - tych
    udało się odbudować Warszawę i kraj z ruin.
    Dzięki rachitycznym układom Wałęsy w Magdlence, jego bezczelności (względem
    narodu - który w niego wówczas wierzył sic !) - komuchom uszły na sucho
    zbrodnie na narodzie.
    Dzisiaj jak piszesz "władza dożyna naród" i tylko zdecydowany opór może
    jeszcze nas uratować.
    To co się dzieje w polskich rodzinach, ich sytuacja materialna, jest dzisiaj
    zagrożeniem dla biologicznej egzystencji narodu. Myślę że nadzedł już czas
    by postawić przysłowiową kosę na sztorc. I powiem, że kiedy coś takiego
    nastąpi - dołączę do szergu.
    Nie o taką Polskę walczyli ci, którzy wynieśli na piedestały dzisiejszych
    prominentów ( i tych z prawa i z lewa, o idiocie Lepperze - nie wspominając
    !) skazując nas na powolną głodową śmierć.

    Demoludy* - kraje dawnej demokracji ludowej
    Ps
    Głupol(e) który ma do powiedzenia tylko tyle ... że NTG - niech sobie da
    spokój, szkoda... atramentu
    - wszystko jest TG - co wyzwala taką dyskusję

    pozdrawiam tych jedynie, którzy... poczuli ciekawość czytając nagłówek
    autora wątku, wszyscy inni którym jest "dobrze" i nie trzeba nic "psuć"
    mówię:
    "- już słychać młotów dzwon , tysiące ich kuje miecze, którymi lud krwi
    waszej utoczy."
    Tańczcie, spiewajcie i bawcie się dobrze... jak wieść niesie, ci którzy
    widzieli stępkę Titanika - słyszeli tam muzykę, i nie były to chóry
    anielskie - bynajmniej..

    (wyl)