PracaGrupypl.praca.dyskusjeLUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!! › Re: LUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!!
    From: "cosmic" <c...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: LUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!!
    Date: Sun, 27 Jan 2002 22:29:17 +0100

    Jak napisałem nie jestem za żadną partią ani też za Lepperem, źle odebrałeś
    moją wypowiedź.
    To że napisałem że rządy powinny być sprawowane przez osoby postronne z
    innego kraju to oznaczało przenośnie, czyli ludzi którzy naprawdę chcieliby
    odbudować Polskę i bronić ich interesów a nie okradać.
    Można wspomnieć naszych królów np. Z. Waza, J. III Sobieski. jak prowadzili
    interesy państwa.
    Oczywiście można przytoczyć też czasy nam bliższe: np. Edwarda Gierka, który
    chociaż zadłużył nasz kraj, ale bardzo go rozbudował. Zapożyczył się owszem,
    ale bardzo dużo zrobił dla kraju. Ile mieszkań powstało, ludzie mieli stałą
    pracę, nie było wzrostu cen. A rząd "Solidarności" niestety nic nie zrobił
    oprócz durnych reform za które jeszcze wziął pieniądze.
    Mam jednak dużo więcej lat i trochę pamiętam czasy Gierkowskie. Nie rozumiem
    o co chodzi z tą naiwnością.
    Naprawdę nie jestem za żadną lewicą ani prawicą itp.
    Pozdrawiam.

    Użytkownik Jacek Krupa <k...@t...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a31c84$omh$...@n...tpi.pl...