PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM i CV przez email › Re: LM i CV przez email
    From: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: LM i CV przez email
    Date: Mon, 07 Apr 2008 16:09:50 +0200
    Sender: k...@n...wsisiz.edu.pl

    FOX31 wrote:
    > Witam,
    >
    > Co piszecie lub co najlepiej napisać w samej treści maila wysyłanego w
    > odpowiedzi na ofertę pracy? Czy LM i CV dodawany w załączniku zapisywać
    > w formacie doc, rtf czy może pdf?

    Mam w tym spore doswiadczenie i moge powiedziec tyle:
    - format plikow - moim zdaniem tylko i wylacznie DOC. Ja wiem ,ze PDF
    jest oryginalny (czy raczej byl pare lat temu), ale nie ma co na to
    patrzyc. PDF przydaje sie przy aplikacji na stanowiska w agencjach
    reklamowych, ale tam to juz jest wolna amerykanka. Ja aplikujac na
    stanowiska analityk/developer z reguly slalem samo CV w DOC'u
    - tresc maila - postaw sie na stanowisku pracodawcy. Czy myslisz, ze
    on chce czytac jeszcze dodatkowo maila? Dla niego mail ma byc tylko
    mozliwoscia sprawnego zorganizowania procesu rekrutacji. Co ja bym
    polecal, to jezeli pracodawca nie sprecyzowal dokladnie tego, co ma byc
    w temacie wiadomosci (np. numer referencyjny), to mozesz wpisac cos
    niestandardowego, np. miasto do ktorego aplikujesz albo aktualna date.
    Dlaczego? Poniewaz wtedy zwrocisz uwage mailem.

    pozdrawiam
    Pozor