PracaGrupypl.praca.dyskusje › LG Kobierzyce_szukam informacji

  • 11. Data: 2006-08-25 06:46:26
    Temat: Re: LG Kobierzyce_szukam informacji [OT]
    Od: r...@p...onet.pl

    Ostatnio byłem tam na rozmowie
    młoda dziewuszka rekrutowała , zadając pytania w stylu :
    " jakie masz hobby,oraz typu " co byś zrobił jak maszyna by sie
    zepsuła i linia produkcyjna staje ? ", pytali też konkretnie o
    sterowniki PLC itd.
    robie juz w jednej firmie prawie rok jako inspektor d/s pomiarów
    elektrycznych.( ub.absolwent polibudy mgr inz.)robota od 7-15 pn-pt bez
    nadgodzin. A w LG zaoferowali 2 zmiany ,robota po godz. Bieganina po
    hali raporty i inwigilacja przez koreańczyków na każdym kroku obyś
    tylko trzymał sie wyżyłowanej normy.No i zaproponowali 2000 brutto
    czyli koło 1350 zł na ręke..Czyli nic specjalnego dla kogoś kto we
    wroc musi wynajmować chatę i jeszcze tam dojeżdzać.

  • 12. Data: 2006-08-25 07:42:24
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > "jest Pan za granicą na urlopie, ale okazuje się że duży klient
    > reklamuje towar. Czy przerwie Pan urlop i wróci na własny koszt?"
    > Odpowiedź padła krótka: nie.
    mało dyplomatyczna. imho lepsze by było " w tym momencie oczywiście byłby
    mozliwy powrót, ale jak rozumiem w niedługim terminie koszty przejazdu oraz
    koszty wczasów byłyby zwrócone", albo coś w tym stylu.
    poza tym sama reklamacja - na ogół da sie sprawe przesunąc w czasie, da sie
    podjąc przynajmniej wstepne decyzje przez telefon itd itp. a tą krótką
    odpowiedzią nie wykazał się najmniejsza doza dyplomacji :)

  • 13. Data: 2006-08-25 08:01:53
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    r...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > " jakie masz hobby,oraz typu " co byś zrobił jak maszyna by sie
    > zepsuła i linia produkcyjna staje ? ", pytali też konkretnie o

    Mój szwagier startował tam na szefa logistyki. Rozmowa była z koreańcami
    i padło wówczas pytanie:
    "jest Pan za granicą na urlopie, ale okazuje się że duży klient
    reklamuje towar. Czy przerwie Pan urlop i wróci na własny koszt?"
    Odpowiedź padła krótka: nie.
    No, i to był koniec dalszej rozmowy ;)

    --
    czarny
    .:: _____________www.czarnobiale.pl_____________ ::.

  • 14. Data: 2006-08-25 08:47:37
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > "jest Pan za granicą na urlopie, ale okazuje się że duży klient
    > reklamuje towar. Czy przerwie Pan urlop i wróci na własny koszt?"

    Bo odpowiedz byla nieprawdziwa i nawiazywała do łamania prawa pracy, prawdziwa i
    prawidłowa jest : tak, wroce, ale koszt w takim przypadku zgodnie z prawem pracy
    pokryje pracodawca.

    Wojtek

  • 15. Data: 2006-08-25 09:15:16
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    gromax napisał(a):
> [...]
    > podjąc przynajmniej wstepne decyzje przez telefon itd itp. a tą krótką
    > odpowiedzią nie wykazał się najmniejsza doza dyplomacji :)

    Po prostu był konkretny. I szczery. Wie ile może dać firmie a czego dać
    nie może i nie ma zamiaru.
    Dyplomacja mogłaby się z czasem odwrocić na jego niekorzyść, kiedy
    dostałby tą robotę i musiałby faktycznie wracać z urlopu na swój koszt a
    potem szarpać się z pracodawcą.

    Poza tym uważam, że zgadzając się na takie warunki daje się do
    zrozumienia pracodawcy, że kiedy juz dam się kupić, to bezgranicznie.
    Wątpię, czy to jest dobre dla ludzi, którzy cenią sobie życie rodzinne
    ponad pracę. Na jego miejscu odpowiedziałbym dokładnie to samo.
    Ale nie o jego pobudkach przecież jest temat.

  • 16. Data: 2006-08-25 18:37:35
    Temat: Re: LG Kobierzyce_szukam informacji
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "P" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    A ja pracowałem w Fideltorniku też duża firma produkcyjna. Praca na 3 zmiany
    za najniższa krajowa (obsługa automatów testujących) - dramat to samo pewnie
    jest w LG wybudowali tu fabrykę bo mamy tak tania sile roboczą jak w Chinach
    itp.

  • 17. Data: 2006-08-26 07:26:05
    Od: "Zbigi" <z...@t...mm.pl>

    Nie bardzo rozumiem gdzie odpowiedz "nie", nawiazuje do lamania prawa
    pracy???

    Zbyszek

  • 18. Data: 2006-08-26 08:33:10
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Nie bardzo rozumiem gdzie odpowiedz "nie", nawiazuje do lamania prawa
    > pracy???

    nawiazaje do pytania z zasugerowanym zlamaniem PP, i jest jego negacja oczywiscie.

  • 19. Data: 2006-08-27 21:27:13
    Od: "spawacz" <9...@w...pl>

    Nie znam procesów, ale moze zautomatyzuja (choc wątpię bo inwestycja jest
    juz policzona i koszty sa znane, a automatyzacja to nie jakas malostka) i
    nie bedaz musieli zatrudniac tylu operatorow, ale za to wiecej inzynierow i
    unikac wsród nich zbyt duzej rotacji. Co równa sie odpowiedniej kasie.
    Co do kasy. Poważnie 2k brutto dla inzyniera? - biorac pod uwage, ze jest to
    Wroclaw i ludzi rekrutuja juz na studiach (przynajmniej takie mam
    przekonanie). Chyba, ze po okresie probnym do obliczenia nowej pensji
    stosuja operacje mnozenie i liczby calkowite;)
    PZDR