PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4

  • 1. Data: 2008-02-14 09:02:28
    Temat: L4
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Pracodawca nie chce przyjąć L4 twierdząc, że cyfra 4 jest nieczytelna, co
    robić? (na dzień dzisiejszy pokusiłem się o zwrotne poświadczenie odbioru).

  • 2. Data: 2008-02-14 09:07:53
    Temat: Re: L4
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Herakles pisze:
    > Pracodawca nie chce przyjąć L4 twierdząc, że cyfra 4 jest nieczytelna, co
    > robić? (na dzień dzisiejszy pokusiłem się o zwrotne poświadczenie odbioru).

    A po co Ci składać L4? Już dawno nie uprawnia ono do wynagrodzenia za
    czas choroby.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-02-16 20:08:50
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    > A po co Ci składać L4? Już dawno nie uprawnia ono do wynagrodzenia za
    > czas choroby.
    >
    > --
    > Pozdrawiam!
    > Liwiusz

    A mógłbyś podać przepis, który mówi, że za czas choroby nie przysługuje
    wynagrodzenie ???

    Pozdrawiam
    J.B.

  • 4. Data: 2008-02-16 20:42:44
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jerzy Borowski wrote:

    > A mógłbyś podać przepis, który mówi, że za czas choroby nie
    > przysługuje wynagrodzenie ???

    Na podstawie druku L4?
    Wiesz od kiedy już nie ma L4?

  • 5. Data: 2008-02-16 22:14:31
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.to.a.najlepiej.napisz.na.grupe>

    Jerzy Borowski pisze:
    > A mógłbyś podać przepis, który mówi, że za czas choroby nie przysługuje
    > wynagrodzenie ???

    Za czas choroby przysługuje wynagrodzenie..

    --
    MZ

  • 6. Data: 2008-02-17 21:33:36
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2008-02-16 23:14, Matt Z pisze:

    > Za czas choroby przysługuje wynagrodzenie..

    Ale druk L4 już od dawna nie jest dokumentem potwierdzającym chorobę...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 7. Data: 2008-02-18 07:38:09
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    cef wrote:

    > Na podstawie druku L4?
    > Wiesz od kiedy już nie ma L4?

    Ale4 jest żargon.

  • 8. Data: 2008-02-18 08:19:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Herakles pisze:

    > Ale4 jest żargon.

    To niech pytający napisze o co mu chodzi, bo jak pisze, że w L4 jest
    niewyraźna cyfra 4 i na tej podstawie pracodawca nie chce wypłacić
    wynagrodzenia, to na inne odpowiedzi, poza tymi, które uzyskał, raczej
    niech nie liczy.