PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Ktos komu wydaje sie ze jest dyrektorem › Re: Ktos komu wydaje sie ze jest dyrektorem
    From: "Hani" <o...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ktos komu wydaje sie ze jest dyrektorem
    Date: Thu, 21 Aug 2003 15:16:32 +0200
    Sender: s...@b...pl@pn3.poznan.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bi2f68$ejm$1@inews.gazeta.pl...

    > Mam caly czas wrazenie, ze zbyt emocjonalnie podchodzisz do niklego
    > problemu. Czy caly zespol ma w stosunku do niego takie odczucia?

    To ze zbyt emocjonalnie podchodze do problemu to pewnie racja, jestem w
    koncu kobieta :-)
    Poza tym za bardzo angazuje sie w wykonywana prace. Zawsze, bez wzgledu na
    stanowisko.
    To czy caly zespol ma takie same odczucia tego nie wiem.
    Nie siedzimy w jednym wielkim pokoju, wiec przypuszczam ze o tym wie tylko
    sekretarka ja i on.
    Sekretarka jest "zielona" , uczy sie, wiec zapewne mysli ze jak sie jej cos
    powie to trzeba zrobic. Nawet herbate, wyreczajac sie nia.
    I chyba raczej nie potrafi powiedziec, ze nie nalezy to do jej obowiazkow.

    Czy zapytac sie jej czy to robienie herbaty jej przeszkadza? Czy
    rzeczywiscie zaczac ta sytuacje tolerowac? (choc wiem ze bedzie ciezko)