PracaGrupypl.praca.dyskusjeKtórego dnia wypłata? › Re: Którego dnia wypłata?
  • Data: 2004-10-12 09:18:50
    Temat: Re: Którego dnia wypłata?
    Od: "Peyto" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1bd5b05f8de272ce989c09@news.task.gda.pl...

    > Nie. Pracownik ma dostac zaplate do okreslonego dnia. Ma DOSTAC.

    Nie zgodzę się i nie dlatego że nie chcę. Bardzo dużo zależy od banku.
    W moim przypadku firma ma konto w BRE, i ci którzy mają konto a mBanku
    dostają wypłaty "od ręki",. ja mam w BPH i kiedy wszyscy z mBanku mieli
    wypłaty w piątek 10-tego, ja dostałem w poniedziałek 13, bo w moim
    "kochanym" BPH pani Zosia musi kliknąć każdy przelew, więc wypłąta dociera
    do mnie 3 dni później.
    Kodek zobowiązuje pracowdawcę do wypłaty pieniędzy w terminie jaki podałęm w
    moim kolejnym poście z cytatem z KP, a data dotarcia na konto pracownika to
    już kwestia banku, pracowdawcy to nei interesuje.

    Pozdrawiam
    PEyto