-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!newsfeed
.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "assunta2" <a...@n...wp.pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Która specjalizacja?
Date: Tue, 27 May 2003 17:42:49 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 29
Message-ID: <bb01af$5ik$1@nemesis.news.tpi.pl>
References: <baqjgu$17q$1@atlantis.news.tpi.pl>
<j_5Aa.813$ik4.43066@news20.bellglobal.com>
NNTP-Posting-Host: pd76.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1054050448 5716 213.77.230.76 (27 May 2003 15:47:28 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 May 2003 15:47:28 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:81703
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "db501" <d...@t...net> napisał w wiadomości
news:j_5Aa.813$ik4.43066@news20.bellglobal.com...
Na przyklad
> nie widze potrzeby edukowania sie w celu napisania edukacyjnego programu
do
> nauki polskiego. Taki program opiera sie na bardzo prostych algorytmach i
> wiedza na poziomie szkoly sredniej wystarczy.
>
No i właśnie dlatego te programy są takie beznadziejne :-) Abstrahując od
tego, że ich poziom merytoryczny pozostawia bardzo wiele do życzenia, to
również nie sprawdzają się jako narzędzie metodyczne. Przez to, że prawie w
ogóle nie wykorzystują możliwości, jakie stwarza programowanie, nie są
lepszą pomocą dydaktyczną niż tradycyjne podręczniki. Poza tym nie spełniają
wymogów, które stworzyła reforma edukacji- nie kształcą żadnych
umiejętności, natomiast wykorzystują "średniowieczne" (podające) metody
nauczania. Pisząc o programach edukacyjnych miałam na myśli projekty ściśle
powiązane z kognitywizmem, sieciami neuronowymi, gramatyką komunikacyjną.
Zadaniem takiego programu byłoby _kształcenie_umiejętności_ : stosowania
różnych form wypowiedzi (opowiadanie, esej, rozprawka, charakterystyka,
reportaż itp.), umiejętności czytania ze zrozumieniem, przetwarzania tekstu.
W ortografii np. można stosować różne metody skojarzeń. Program powinien
aktywnie reagować na trudności ucznia. Myślę, że napisanie dobrego programu
tego typu nie jest sprawą banalną.
Pozdrawiam
Anka
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.03 11:58 babla
Najnowsze wątki z tej grupy
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
- herbatka...
- Re: POSZUKUJĘ NIEWIELKIEJ POŻYCZKI
- Uploads - What is wrong with Easynews
- Zarobki w dolarach, a VAT, podatek i fakturowanie
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Opole => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-20 Białystok => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-20 Warszawa => Java Engineer <=
- 2024-05-20 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-20 Zielona Góra => Engineer R&D Mechanic <=
- 2024-05-20 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-20 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-05-20 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-20 Kraków => Programista .Net - Senior <=
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=