PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto znajdzie szybciej prace? informatyk czy elektronik ? › Re: Kto znajdzie szybciej prace? informatyk czy elektronik ?
  • Data: 2003-06-17 17:27:06
    Temat: Re: Kto znajdzie szybciej prace? informatyk czy elektronik ?
    Od: Konrad B. <K...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak było przez dłuższy czas. Informacje o tym, ile osób chciało
    iść na elektronikę (specjalność "dostawało" się później) mam od
    gościa, który był zatrudniony przy rekrutacji. Ale to było ze 3
    lata temu.
    Trudno nie uwierzyć w te dane (poniżej 100 osób na 300 miejsc)
    - skończyłem elektronikę na P.W. i wiem ile przypadkowych osób
    tam trafiło. Nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś po prostu
    pchano na elektronikę tych, którzy mieli za mało punktów na
    egzaminie, żeby dostać się na potok informatyczny...

    > 1 Makrokierunek : I grupa specjalnos'ci - Elektronika i Inz.ynieria
    > Komputerowa oraz Inz.ynieria Biomedyczna 200 *
    [ciach]...

    Może pójdą po rozum do głowy i zrobią 100 :)
    200 elektroników rocznie - to za dużo jak na potrzeby polskiego
    "przemysłu" elektronicznego...