PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto sprzedaje dane nowych firm (UM, GUS, bank US, ZUS, ktos inny)? › Re: Kto sprzedaje dane nowych firm (UM, GUS, bank US, ZUS, ktos inny)?
  • Data: 2008-07-24 20:13:38
    Temat: Re: Kto sprzedaje dane nowych firm (UM, GUS, bank US, ZUS, ktos inny)?
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolega mial nastepujaca sytuacje.
    > 1. Wpis do ewidencji -> Urzad Miasta (poniedzialek).
    > 2. REGON -> GUS (poniedzialek).
    > 3. Konto firmowe -> bank (poniedzialek).
    > 4. NIP-1 -> US (piatek).
    > 5. ZFA -> ZUS (piatek).
    >
    > I teraz najlepsze.
    > 6. Poniedzialek -> list z INNEGO banku, na adres firmy, z propozycja
    > zalozenia konta.
    >
    > Kto sprzedal namiary? I za ile : ))

    wszystkie te urzędasy z budrzetufki to złodzieje:O( a wyjątki zdarzają sie
    nawet w ortografii)
    kradną co się da, nawet dane:O(

    jeśli wysłali na adres firmy to kiszka, bo adres twojej firmy jest ogulnie
    dostępny (nie wiem dokładnie jak tam wygląda sprawa rozsyłania spamu, wiec
    nie doradzę)

    natomiast jeśli bank wszedł w posiadnie twoich danych niezwiązanych z firmą
    (np. adres domowy, albo jakiś telefon prywatny podany tylko w ZUS, to możesz
    coś namierzyć), zresztą masz prawo zażądaćod banku podania źródeł twoich
    danych, a bank może poinformować ze kupił bazę danych o0d firmy takiej i
    takiej:O)

    > PS. Mamy pewne podejrzenia, ale poczekamy na sugestie : )

    więc jakie masz podejrzenia?