PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce? › Re: Kto chroni pracodawce?
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto chroni pracodawce?
    Date: Fri, 10 May 2002 08:26:39 +0200

    Efro wrote:

    > To chyba nie dziwne. Gdyby nie bylo takich procesow, to nadal skakalbys z
    > galezi na galaz szukajac bananow.(...)

    Nie napisałem, że dziwne, tylko, że kodeks pracy ma niewiele wspólnego z
    zachodzącymi zmianami. Ludzi eliminuje się z produkcji z powodu dążenia
    do powtarzalności; dodatkowo - maszynami nie trzeba zarządać, sprawiają
    mniej problemów.

    > Wynika to z tego ze chca u niego kupowac. U nas "piwosze" nie chodza
    > do barow tylko stoja w wiekszosci po spozywczakami ewentualnie
    > "budka" z piwem.

    No, tak źle to nie jest; ostatnimi laty starałem się bardzo, by popyt
    browarów rósł; zwolnienia w tej branży zaczęły się kilka lat temu, można
    więc domniemywać, że obecna sytuacja z bezrobociem i brakiem popytu nie
    wynikła "sama z siebie" czy z KP lecz jest po części wynikiem
    zabezpieczania środków na trudne czasy. Typowe zagadnienie jajka i kury.

    Dogbert