PracaGrupypl.praca.dyskusjeKomentarz do PPO bez moderacji. › Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
    From: DT <d...@A...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
    Date: Sun, 22 Aug 2004 07:55:47 GMT

    On Sat, 21 Aug 2004 16:00:33 +0000 (UTC), Wojciech Bańcer

    >Nie.

    >Mhm. Czyli jak czegoś zmienić nie możesz, to postępujesz chamsko?
    >W istocie ciekawa filozowia, nie powiem. Nie wiem co takim zachowaniem
    >chcesz osiągnąć, ale cóż...
    Trochę mnie tym stwierdzeiem poddenerwowałeś...

    Dlaczego uważasz że "czegoś zmienić nie mogę" ???

    Nie próbowałem, myślę że mógłbym, tylko po co ? Wymagałoby to przede
    wszystkim zaangażowania i poświęcenia czasu,a nie jestem tym
    bezpośrednio zainteresowany. Nie szukam pracy, a czytnik mam właściwie
    skonfigurowany i potrafię czytać (faq) - wysyłane przeze mnie
    ogłoszenia bezproblemowo przechodzą "gęste sito moderacji", jedyne co
    mnie osobiście dotknęło, to dwukrotnie zdażyło mi się puścić "szybkie"
    ogłoszenie, a moderatorzy akurat mieli inne zajęcia - zanim ogłoszenie
    się okazało, było już nieaktualne, cóż, bywa...

    Urlop moderatorów jest dla mnie tylko dowodem na poparcie tezy, którą
    nieśmiało sobie dotąd roiłem - jest ZNACZNIE więcej sensownych
    ogłoszeń puszczanych na grupę, których autorzy (z różnych powodów) nie
    chcą / nie mogą spełnić przesłanek formalnotechnicznych i które się
    nie ukazują. Ich złe kodowanie czy inne "problemy" nie zmieniają sensu
    merytorycznego.
    Te ogłoszenia się nie ukazują - nie tylko dlatego, że "takie są
    przepisy, faq, zasady moderacji" - były przypadki puszczania ogłoszeń
    niezgodnych z faq przez władze SGH - te ogłoszenia się ukazywały...
    Hmmm...

    Oczywiście aktualnie (brak moderacji) spamu też jest sporo - to
    przykre, ale i zrozumiałe...

    A wracając do meritum - wielokrotnie pisałem, że przy moderowaniu
    akurat PPO należy brać pod uwagę dobro ludzi, którzy starają się
    znaleźć tu pracę - dlatego "mniejszym złem" jest - moim zdaniem -
    puszczenie ogłoszenia "nie do końca" zgodnego z faq, z równoczesnym
    pouczeniem autora na przyszłość, niż odrzucenie takiego ogłoszenia.
    Jak widać, na grupie byłoby wtedy CO NAJMNIEJ 2-3x więcej ogłoszeń.

    Ale do tego należałoby podczas moderowania myśleć, czyli - używać
    mózgu...