PracaGrupypl.praca.dyskusjeKomenda policji, czy elektrocieplownia? › Re: Komenda policji, czy elektrocieplownia?
  • Data: 2002-11-19 12:19:33
    Temat: Re: Komenda policji, czy elektrocieplownia?
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <d...@p...onet.pl> w news:174c.000003c7.3dd9a904@newsgate.onet.pl
    napisał(a):

    > chyba ze, jestes z Warszawy lub innego duzego miasta
    > (podobno tam jest lepiej- ida wieksze pieniadze na inwestycje).

    To by byla komenda w Katowicach. Ale i tak rozsadniejsza opcja wydaje mi
    sie ta elektrocieplownia. Tym bardziej, ze mialbym blizej (choc dojazd
    kiepski, ale moze udaloby mi sie samochod zalatwic). Tyle tylko, ze znajac
    swoje szczescie i tak nic z tego nie wyjdzie ;) Ale ja i tak kiedys bede
    mial swoj domek z basenem! :-D

    pozdrawiam
    Greg