PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem? › Re: Kolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem?
    From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem?
    Date: Sat, 7 Dec 2002 21:46:01 +0100

    "eleonora" w news:3df234d5$1@news.vogel.pl napisał(a):

    > majac tak malo faktow to kazdy moze sobie gdybac tak
    > jak ty

    A do czego Ty sie odnosisz? Jak uwazasz przedstawia sie ta sprawa? O co
    tutaj chodzi? Zreszta nie musisz odpowiadac bo i tak nie dojdziemy do
    porozumienia.

    > rownie dobrze moge zakladac ze to byl skrot myslowy,
    > ze to jest tylko zartobliwy temat do wywolania dyskusji
    > na formum publicznym........

    No to skutek zostal osiagniety - dyskusja jest. O co wiec chodzi?

    > wiesz co, lubie jak faceci mowia o instynktach
    > macierzynskich..........taaaaa........az mi dech zapiera :)

    Przepraszam. Zapomnialo mi sie, ze kobiety maja monopol.

    > a co ma piernik do wiatraka?????

    Bez wiatraka nie ma piernikow. A przynajmniej kiedys tak bylo, bo teraz
    wiatrakow juz sie raczej nie spotyka.

    > nikt ci nie kaze samemu zmieniac swiata,

    A kto Ci powiedzial, ze go zmieniac chce?

    > ale jak kazdy bedzie tak myslec jak
    > ty to lepiej odpalic wszytskie glowice nuklearne..............

    Z deszczu pod rynne, co? :) I nie martw sie. Gdyby ludzie mysleli tak jak
    ja nie musialabys sie matrwic odpaleniem glowic.

    Coby nie bylo. To o czym pisze nie jest wyssane z palca. Znam wielu,
    ktorzy zakladali rodziny mowiac "jakos to bedzie", a teraz jest placz i
    zgrzytanie zebow. Jesli dziewczynie z tytulowego postu roi sie dziecko w
    tym celu, aby kurczowo uchwycic sie pracy, ktora zapewnia jej jakis byt...
    ja mowie stanowcze NIE! To jest moje zdanie w tym temacie. Ona i tak zrobi
    jak uzna za stosowne. Zal mi jednak tego dziecka.
    A jesli chodzi o cos innego i po prostu zle zrozumialem wypowiedz...
    mamusia i jej dzieciatko beda szczesliwi (czego serdecznie im zycze), bez
    wzgledu na to co tutaj wypisuje.

    Na tym koncze ten temat.

    pozdrawiam
    Greg