PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejny dowod na to, ze "nie ma bezrobocia, sa tylko bezrobotni" › Re: Kolejny dowod na to, ze "nie ma bezrobocia, sa tylko bezrobotni"
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejny dowod na to, ze "nie ma bezrobocia, sa tylko bezrobotni"
    Date: Sun, 13 Jun 2004 19:25:58 +0200

    KrzysztofM; <cah6mf$2hp$1@inews.gazeta.pl> :

    > Obawiam się, ze w przeliczeniu na dolary kwoty 800 zł - czyli jakieś 200 USD
    > to nikt w USA nie dostaje tak mało:)

    Ja bym przeliczał na przelicznik hamburgerowy - niby z przymróżeniem
    oka, ale jednak jest cytowany. ;)

    A na marginesie, bo nie chce mi się robić nowego wątku.

    Podsumowanie efektów umieszczania ogłoszenia o poszukiwaniu pracy w
    stopce.

    Moja stopka dokładnie nic nie mówi, oprócz tego, że poszukuję pracy.
    Mimo to w okresie roku jej stosowania miałem [z uwagą, że piszę dla
    ułatwienia "oferta", mimo że były to bardziej wstępne rozeznania]:

    - jedną ofertę pracy w antykwariacie;

    - jedną ofertę rozesłania mojego CV po znajomych pytającego;

    - jedną ofertę pracy w agencji nieruchomości;

    - jedną ofertę pracy na maszynie do tynkowania gipsem [agregacie?]

    ZERO spamu [agencji nieruchomości nie liczę jako spam, choć niektórzy
    mogliby ;)] Czyli opłaca się - zapewne efekty byłyby jeszcze lepsze,
    gdyby odpowiadający nie musieli ryzykować i oferować pracę w ciemno -
    czyli gdyby stopka zawierała nazwę zawodu itp.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)